Op dit moment heb ik een reactie op de dataprikker van: Modellen: xLoki, Filou, Cavalia Fotografen: Bagheera_206, JAZZ4ff, Nobbi91, Daisyree, Wampie1977
Ik mis nog de reacties van: Modellen: - Fotografen: Astor, Ariebombarie, xSupermatic, Josfoto, Caithlynn, Lipydo MUAH: Kashmira, Sonia Stamatova
Degene waarvan ik hun stem nog mis, stuur ik nu even pb!
Sorry voor mn late reactie, heb het eventjes te druk Ik heb naar de dataplanner gekeken, geen idee wat er mis gaat waardoor jullie geen toegang krijgen.. Ik zal morgenochtend iedereen ff pb sturen met de data, dan kunnen jullie het op die manier ff naar mij toesturen
Is er inmiddels al door iedereen gestemd op een datum? Ik heb mijn BD afgelopen weekend getest en doet het prima. Aankomend weekend weer even goed testen! Hopelijk heb ik mijn nieuwe flitsers als deze meeting plaats zal gaan vinden.
Had ook nog pb rondgestuurd met de data (naar degene die nog niet hadden gereageerd).. Vreemd! Het zijn enkel zondagen omdat ik op de zaterdag werkte.. Inmiddels niet meer (sinds deze maand), maar anders moet iedereen weer opnieuw stemmen...
Channiiiej
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-14 19:10
De datum waarop bijna iedereen kan, is 4 mei! Ik denk dus dat het die datum gaat worden Ik ga nog even overleggen met MUAH.
Channiiiej
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-14 21:25
De visagiste kan die datum, dus hierbij maak ik officieel de nieuwe datum bekend:
4 mei 2014
Mocht je deze datum helaas toch niet kunnen, geef het dan zo snel mogelijk door!