Horror Fotomeeting 3 November

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:13

XxJustinexX schreef:
zodiacje schreef:
Tja het is wel een soort van logisch aan het worden.
Wel super poedersuiker van mn verlofdag. Heb nog maar heel weinig uren dus
Baal wel maar als iedereen er dan weer bij kan zijn dan is dat wel zo fijn.

Het spijt me echt heel erg, ik voel me er al rot genoeg over!
-O- -O- -O- Ik voel me zoo schuldig nu..

Oh nee sorry!! Dat is zeker niet de bedoeling!
Je hebt juist hartstikke hard je best gedaan!
Was absoluut geen verwijt naar jou!
Had wel al die nacht diensten aangenomen dus kan nu lekker
Gaan slapen ipv meteen door na mn dienst; ook lekker joh.

Had t al eerder gezegd; vindt t juist super goed dat je zo je best doet! +:)+

saskiakefie

Re: Horror Fotomeeting 3 November

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:24

Neee niet verzetten alsjeblieft niet ;( Ik moet werken in de weekenden en heb dit al een paar maanden geleden afgezegd, ik kan dus ook echt niet een dag van te voren mn werk afzeggen en bovendien zit ik nog in een proefperiode. Ik vind het echt niet tof als dit nu af wordt geblazen.......

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:29

Bagheera_206 schreef:
Ik zou het een goede keuze vinden om het op te schuiven naar een andere datum. Dat geeft jou meer tijd/rust om alles goed te doen zoals je wilt. Voor de modellen is het natuurlijk ook leuker als er een leuk aantal fotografen zullen zijn. Dit geeft de modellen ook meer tijd om aan hun outfit en aankleding te werken voor deze fotomeeting.

Ik snap dat het heel jammer is dat het dan zondag niet door zal gaan, maar ik heb er begrip voor en verplaatsen is prima wat mij betreft. Wellicht kunnen Tante Lon, Wendy, Jitske en Esme dan wel mee. :=

Ja hé fotografen zeggen toch wel af ik ben al verbaasd dat er geen model heeft afgezegd en als we nu verzetten is die kans zeker wel aanwezig. Ik denk dat we nog wat fotografen bij elkaar kunnen krijgen.

Laten we gewoon met zn allen alles op alles zetten om het door te laten gaan, ik word niet goed van die meetings verzetten/afzeggen. En heb me hier echt op verheugd en nu ik al niet makkelijk kan in de weekenden is het helemaal poedersuiker.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:38

Ik denk dat er toch valide redenen worden gegeven door de fotografen. :) Ik zeg niet graag af maar sommige dingen zijn nu eenmaal belangrijker.
Daarbij is het voor een meet met een dergelijk thema heel belangrijk dat er voldoende voorbereidingstijd is. Justine is al enorm lang bezig maar het blijkt gewoon ontzettend moeilijk. En dan moeten er ook nog schema's komen, is er erg kort tijd om attributen e.d. te regelen en ook kostuums.. Kan zijn dat dat al rond is natuurlijk :)
Komt bij dat je uit een dergelijk super leuk thema wel alles wilt halen wat mogelijk is.

En 90% kans op regen... Ook niet handig...

M.i. heeft Justine echt alles aan gedaan om het voor elkaar te botsen op deze korte termijn, en heeft zij als organisator het eerste recht om te beslissen langer de tijd te nemen voor locatie en regelzaken of om het door te laten gaan met alle nu mogelijke middelen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:40

Ik sluit mij bij Leo aan. Justine doet erg haar best om deze meeting voor ons te regelen. Ik heb in ieder geval begrip voor haar keuze.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:46

60% kans op regen. Ik heb op FB een oproepje gedaan. Leo ik val je niet aan op of de fotografen goede redenen hebben of niet ik zeg alleen dat er altijd wel fotografen afvallen, dat is nou eenmaal zo, iedere meeting.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 20:46

Dankje Leo en Bagheera!

Ik heb echt heel erg mijn best gedaan, maar aangezien ik het echt goed wil doen, en niet allemaal last minute wil doen allemaal, wat heel vervelend is voor iedereen! Ga ik het zo doen en hem RUIM van tevoren plannen! Zodat alle nodige voorbereidingen getroffen kunnen worden, visagisten zijn ook al ingelicht en die willen nog steeds graag meewerken, dus die heb ik gewoon al!

Ik ga heel hard opzoek naar een locatie/datum en ga hierover dan ook even een nieuw topic openen en zal hier de link ook plaatsen.

Ik hoop op jullie begrip, en zoals leo zegt, het zijn allemaal hele goede redenen waarom de fotografen zijn afgehaakt. Het zijn niet zomaar redenen waarvan je zegt, goh dan had je vast wel kunnen komen

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:53

Mag je mij er bij de volgende meeting alvast vanaf halen, ik heb het helemaal gehad met die fotomeetings, bah ben er klaar mee, dit nou weer doet even de emmer overlopen. En ik snap dat het een beetje raar over kan komen maar ik baal hier echt ontzettend van, alsof ik er weer in ben getrapt. En ik vind helemaal niet dat mensen veel hebben gedaan, dit zag ik al lang aankomen, heb meerdere malen gevraagd dat er meer moest gebeuren qua voorbereidingen maar reacties bleven uit, ik weet natuurlijk niet wat de modellen hebben voorbereid en wat er achter de schermen is gebeurd maar naar mijn idee was het überhaupt al te weinig.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 20:58

Nou, en bedankt hé!

Heb me blauw gezocht en gebeld en gemaild. Heb ontzettend me best gedaan, en dan dit als reactie...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:09

XxJustinexX schreef:
Nou, en bedankt hé!

Heb me blauw gezocht en gebeld en gemaild. Heb ontzettend me best gedaan, en dan dit als reactie...

Eerst zeg je dat je schaamt en je schuldig voelt, vervolgens reageer ik dat ik het inderdaad niet leuk vindt en dan ineens zo'n reactie? Dan viel dat schuldig voelen ook wel mee. ;) Bovendien als je goed leest heb ik het niet over jouw maar over de hele voorbereiding van de totale meeting en dan gaat het niet alleen over de locatie.

Heb gelukkig al een pb gekregen van een model en we gaan nog wat doen zondag.

Edit: Als er nog een fotograaf en/of model toch graag wil proberen ondanks mindere weersverwachting stuur gerust een pb.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 21:13

Citaat:
Eerst zeg je dat je schaamt en je schuldig voelt, vervolgens reageer ik dat ik het inderdaad niet leuk vindt en dan ineens zo'n reactie? Dan viel dat schuldig voelen ook wel mee. ;) Bovendien als je goed leest heb ik het niet over jouw maar over de hele voorbereiding van de totale meeting en dan gaat het niet alleen over de locatie.

Heb gelukkig al een pb gekregen van een model en we gaan nog wat doen zondag.

Edit: Als er nog een fotograaf en/of model toch graag wil proberen ondanks mindere weersverwachting stuur gerust een pb.

Wat is dat nou voor een reactie, kan toch vrij verbaast zijn over je reactie..... Of heb ik dat mis?
Ik voel me ontzettend naar hierover , en ik vind het erg vervelend dat je dit zegt.. Ik heb hartstikke mijn best gedaan en dan kom je met zo'n reactie.. Zeker nadat ik zeg hoe schuldig ik me voel.

Leuk dat je het op mij afreageert.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:14

Saskia, deze meeting gaat niet alleen om jou. Heb begrip voor de beslissing van de organisator én de meningen van degene die ook gaan.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:15

Waar reageer ik het in vredesnaam op jouw af??? Wil je dat ofzo? Ik heb helemaal nergens jouw specifiek aangesproken.. wtf... Ik heb juist gezegd dat dit de emmer over doet lopen en dat ik er gewoon ontzettend van baal ja dan hoef je geen lieve reactie te verwachten, of moet ik voortaan maar wat zeggen wat ik toch niet meen? kom nou zeg...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:16

Even groot want ik snap dat er mensen over heen lezen.

Als er mensen: fotografen of modellen zin hebben om zondag toch een shoot te doen, stuur me een pb, ik ben nu met 1 model die het wel ziet zitten.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:16

Dat vind ik toch wel ver gaan hoor, om nou zo te reageren. Justine heeft erg haar best gedaan, als je terugleest hoeveel ze al heeft gebeld en geprobeerd te regelen.

Een meeting komt veel bij kijken, meer dan bij elkaar komen en foto's maken. Organisatie houdt in dat je een locatie moet vinden, zorgen dat je op de locatie mág fotograferen en dat het veilig is. Vaak ga je daarom ook vooraf kijken op de locatie of alles mogelijk is en regel je wanneer nodig toestemming of vergunningen.
Dan hebben we het alleen nog maar over locatie en niet over de overige regelzaken.

Het risico van een meeting, zeker een buitenmeeting in dit seizoen, is dat besloten kan worden het niet door te laten gaan als de omstandigheden het gewoonweg niet toelaten. Of als er verschillende tegenslagen zijn, te beslissen het te verzetten zodat je meer mogelijkheden hebt. Dat is een risico wat je altijd loopt als fotograaf of model. Dat alleen fotografen afzeggen is onzin, beide kanten kan iets voorkomen waardoor het niet lukt te komen.
Om nu Justine als organisator af te vallen omdat ze een beslissing maakt (haar meeting, haar beslissing) vind ik niet netjes.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:18

Waar val ik haar aan? Even serieus, lezen jullie dingen die ik niet geschreven heb? Wordt wel horror zo.. :+

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 21:19

Je valt iedereen in het algemeen aan, kijk maar eens hoe je iets formuleert, verre van vriendelijk!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:20

Afvallen, niet aanvallen :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:21

Klopt ik ben gefrustreerd dan is het sowieso niet vriendelijk. :) En die frustratie heeft zich opgebouwd naar de meeting toe vandaar. :) En volgens mij heb ik al uitgelegd waar die frustratie vandaan komt, maar goed blijkbaar moet iedereen het helemaal begrijpen en mogen mensen niet teleurgesteld zijn. Tja jammer dan..

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:23

Om je teleurstelling zo te uiten heeft niemand wat aan. Veel succes gewenst zondag.

Ik was overigens model voor deze meeting, even voor de duidelijkheid. Ik ben blij dat hij verschoven wordt en de voorbereiding beter getroffen kunnen worden! :)

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:24

Ik snap dat je het rot vind dat het verschoven word maar ik vind het absoluut niet nodig dat je dat afreageerd op deze meeting.
Want Justine heeft absoluut met alle respect super erg haar best gedaan.
En als zij geen locatie kan vinden is dat pech.
Maar we gaan er echt niet dood van hoor.
Hoe meer tijd , hoe meer kans op een geweldige locatie.

Justine ik snap het volkomen en ik hoop dat het wat word !
Ik wil zeker weer op de lijst.
En Marx ook !
Ik ben nogsteeds enthousiast !!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:26

Lipydo schreef:
Om je teleurstelling zo te uiten heeft niemand wat aan. Veel succes gewenst zondag.

Ik was overigens model voor deze meeting, even voor de duidelijkheid. Ik ben blij dat hij verschoven wordt en de voorbereiding beter getroffen kunnen worden! :)

Ja dat snap ik dat probeerde je al meteen om 'm te verschuiven op het moment dat bleek dat je niet kon komen. :)
Ik ben er niet blij mee en heb recht om dat te melden ik hoef niet overal amen op te zeggen..

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:38

Ja, je hebt hélemaal gelijk! :+ Mijn plannetje is gelukt! :D :')

Je teleurstelling is nu wel duidelijk.

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:49

Jammer Justine, maar voor nu denk ik wel het beste!
Ik denk dat we dit topic voor nu kunnen houden en nog verder kunnen oriënteren op een vervolgende locatie?
Er zijn denk ik ook nog wel genoeg mensen enthousiast dit voort te zetten.

Als we dan een locatie - datum hebben kunnen we nog kijken wie er van dit topic zou kunnen en zodoende een nieuw topic maken als er nog fotografen of modellen nodig zijn.
Althans, ik denk dat het wel zo eerlijk is als we zowel met de fotografen en modellen van nu rekening houden, en na een locatie de datum bespreken aan de hand van een paar opties?

Vind het toch knap dat je naar zoveel locaties hebt rondgebeld en je inzet!

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:56

Jammer dat het zondag niet doorgaat. Maar het is niet anders...

Misschien is het handig om alle deelnemers een PB'tje te sturen, om te melden dat het a.s. Zondag niet door gaat. Dan is iedereen op de hoogte.