Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik had meer dan 30 foto's in mijn favolijstje. En ben toen gaan strepen. Dacht dat ik van elke fotograaf wat erin had. Maar ik heb blijkbaar niet goed opgelet
het zijn er 16 (in de hoop dat de bokt mods het niet opvalt)
Ik heb net als Dais ook hooikoorts, en had nogal last ervan daar in het bos. Daarom liep ik ook steeds met dat ding op mijn neus (op een aantal foto's ook)
Ik vergeet dus ook gewoon dat ik hem opheb. Omdat ik er dus bijna de hele dag mee loop.
Kwam je dus ook in het lijstje van fotografen. Maar als de eerste pagina nou vol is, mag ik op de 2e nog meer foto's plaatsen

Geeft overigens helemaal niet hoor Adawi, ik had em ook gepikt hier uit het topic. En nog lopen zoeken naar de website van 1 van de 2 fotografen die geen opgegeven hadden.

rina schreef:En nog een Gerdafoto zonder apestand![]()

haha
Het is het duurste paard wat ik ooit heb gehad (rij gewoon voor me plezier) ze staat lekker 24/7 buiten als een echte asbakken ras haha. Ze is een volle fries ik heb de papieren in de kast liggen, maar ach de liefde zegt mij meer hoor! Wel willen we toch naar de keuring (maar ik moet me eerst even wat meer laten informeren en even wat gaan netwerken en we willen toch ook een veulentje van dr hebben. Maar ze is net 4 jaar en blijft dr hele leven bij ons dus ik heb het er nog niet zo druk mee haha