Ik hoop ieder geval dat mijn lieve schat nog niet te wollig is geworden, door haar wintervacht vorig jaar was echt een ramp. Had een teddybeer.
Psydoxy
Geplaatst: 10-10-13 22:46
Ach teddybeer kan best. Tita kan ook z'n heerlijk balletje wol worden. Breez heeft wel een deken op. Misschien dat ik 'm ga scheren, al weet ik niet of ik volgende week tijd ga hebben daarvoor.
Voor mij maakt het niet uit wat je met je paard doet.. belangrijkste vind ik persoonlijk dat het paard/pony schoon is (ook bij de ogen en neus). En dat het tuig netjes en schoon is.. en probeer de kleuren van je kleding zoveel mogelijk op die van je paard aan te passen.
Zou je het nieuwe schema eventjes willen plaatsen hier dan.. Ik snap er namelijk geen klap meer van en vind het erg onduidelijk..
Ylvy
Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-13 16:35
Waarom hier? En wat snap je er niet aan dan? Dit schema is een schema die ze zo bij bijna elke meeting gebruiken
Zowiezo. Ik verander dadelijk de lijst Zodat die up to date is. Jullie kennen de site nog?
Whisperke
Geplaatst: 15-10-13 16:42
Wat is er zo moeilijk aan om dit even te plaatsen..
Om 10.00 moeten de fotograven aanwezig zijn op de plaats van bestemming.. om 10.30 zal de eerste groep paarden voor jullie klaar staan..
Er zijn zowel in de ochtend als de middag 5 paarden aanwezig. Voor ieder paard krijg je een kwartier de tijd om deze vast te leggen, dan schuif je door naar het volgende paard.
Om 13.30 staat de 2de groep paarden voor jullie klaar ook voor dit geld hetzelfde.
Na het maken van de portretfoto's is er ruimte/tijd voor het maken van losgooi foto's en/of rijfoto's
Ik zit op mijn mobiel. Ik vroeg het alleen maar hoor. Rustig maar Ik bedoel alleen: zo staat het ook op de site. Dus wil ik onduidelijkheden graag oplossen.
ehhh ik moet ook even alles weer gaan doorkijken van het begin van het topic hoor. Ben even alles kwijt: wie, wat waar,... Maar ach, 20 pagina's is nog te doen