Zo, haha gezellig hier Ik denk dat het wel zo eerlijk is als er een 'nieuw' model mee gaat.Ipv iemand die al komt, die dan twee modellen mee kan nemen.Toch?Dus even afwachten wat Appaloosgirl zegt, maar wat mij betreft kan spongbob mee (wat een naam trouwens, geweldig )
Nouja, opzich maakt het mij niet uit of er iemand twee modellen meeneemt.Maar ik vind die van Henke gewoon echt heeeel gaaf haha!
Ik denk ik hahaIk rijd in een zwarte Volkwagen Golf 5, dan zie je me aankomen Heb jij een adres van dat busstation?
RM_ schreef:Ik heb er zin in!!!! Wie kom mij ook alweer ophalen bij de bus?ik kan ook wel ff langsrijden hoor (:
Barb12 schreef:Net prachtig lak hoofdstelletje voor de kleine Telma gekocht! Ze gaat er mooi op staan!Leuk! ik ben benieuwd.
_Denise & Nadine; Ik weet niet voor wie het makkelijker is om langs het busstation te rijden?Ik (en andere ook denk ik) kom aan bij bushalte Transferium in Renesse. De straat is Roelandsweg 1 geloof ik!
Ik weet sowieso wel waar het transferium is Waar kom je allemaal langs roos? Ga je over goes of rotterdam?
en van Goes met de bus naar Zierikzee en dan de bus naar Renesse.Weet jij of die bus naar Zierikzee dan ook stopt bij Zierikzee sas?
Zie het al, dat is dezelfde bus Hoelang is het dan nog rijden voor jou?Zou wel handig zijn denk ik ja
Vanaf daar is het een kwartiertje iguess (:Als ik naar renesse ga ben ik meestal hooguit half uurtje kwijt en zierikzee ligt op de helft