Ik ben ook thuis! Bedankt iedereen die er was, vond het erg leuk
AnneloesF
Geplaatst: 22-09-13 18:15
Ik ben ook heel benieuwd naar de resultaten! Bakira heeft iig weer genoeg geleerd
Wilde nog wel even kwijt dat ik het toch enorm zonde vind dat je rekent op 12 fotografen, het er in de loop vd week al 8 worden en er uiteindelijk maar 4 zijn. Het maakt mij persoonlijk niet uit dat er nu minder foto's komen maar het is jammer can zo'n dag. Als je je ergens voor opgeeft hou je daar verder toch rekening mee? Degene die ziek geworden is kan het natuurlijk niet helpen, maar wilde er toch even wat over zeggen. Echt jammer! Scheelt dat die 4 fotografen nu weinig concurrentie hebben
Tuurlijk, maar wilde het toch even noemen. Weet verder geen redenen, maar er is een hele groep mensen die op je rekent dus het lijkt me niet dat je dat zomaar afzegt. Wij hebben ons iig vermaakt!
Helaas gebeurt dat echt veel te vaak. Fotografen geven zich op, vergeten het vervolgens (of hebben zelfs bij het aanmelden al in hun achterhoofd dat ze zich toch weer gaan afmelden) en melden dan pas op het laatste moment af... En ik zeg echt niet dat dit voor iedere fotograaf geldt, maar het is wel echt heel hinderlijk.
Ik ben ook weer net een half uurtje thuis het was echt gezellig!!! Straks de foto's op de laptop zetten en dan laat ik vanavond even 1 foto van elk paard zien ben benieuwd wat voor foto's de rest heeft gemaakt!
Oooohw helemaal happy! Het wondje die ik door het draad heb opgelopen was het helemaal waard! De foto van vlak ervoor is super geworden! (naar mijn mening dan )