een kleine impressie van ons

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Escalutia schreef:Ik heb van alle fotografen hun top 10 binnen gehad. Super bedankt voor de snelle reacties!
De uitslag is alsvolgt, ik heb punten gegeven. Nummer 1 kreeg 10 punten, nummer 2 kreeg 8 punten, nummer 3 kreeg 6 punten, nummer 4 kreeg 4 punten, nummer 5 kreeg 2 punten, en de rest 1.
Degene waarop niet gestemd is kreeg 0. '
1.Robijntjah- modesta 96 punten
2.Cloris-Piropo- 57 punten
3.Nathalietje B- milkywat- 54 punten
4.Daiswees- miralda 36 punten
5. Calanddra-Pride- 28 punten
6. Cardy-Bashkar- 25 punten
7. Cardy- Lavita- 23 punten
8. Myca- Twister- 21 punten
9. Sabrina_80 - Chello P 18 punten
10. Sabrina_80 - Juulsa 16 punten
11. BrankaZ- Frio 10 punten
De eerste 10 mogen dus mee met de meeting,
Joey schreef:Leuke lijst!Mogen er foto's bij of ben ik te veel eisend?
Is er mss toevallig iemand die dat snel kan doen? Zit nu op iPod dus kan de paarden niet heel snel opzoeken!
Cardy schreef:Dit is trouwens mijn eerste fotomeeting, don't shoot me if I'm wrong![]()
.. Is het niet handiger om het anders in te delen? Nu moet er vooral erg lang gewacht worden, waardoor de paarden ook minder meewerkend worden meestal hihi.
Als er bijv. een groepje eerst stand-/portret foto's laat maken, kan het andere groepje alvast losrijden. Dan kan er gelijk foto's gemaakt worden van het rijden en de anderen kunnen zich klaarmaken voor het losgooien.
Of een andere indeling, ik geef maar een idee.
na 3 uur hebben mijn paarden er iniedergeval niet zoveel zin meer in, ik wel uiteraard hihi.
Praat misschien ook een beetje in mijn eigen voordeel, want zit een beetje qua tijd voor het rijgedeelte...