Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keet schreef:Wanneer worden de modellen gekozen? Want denk dat er best mensen zijn die vervoer e.d. moeten regelen en de datum vrij moeten houden![]()
Is ook wel fijn dat de modellen ook weten waar ze aan toe zijn
vivan schreef:Jeeetje wat een onzin! Wat een ontzettende onzin, dat er ZO gereageert moet worden. Heb ook een beetje begrip voor ons. Wij hebben ook een leven naast bokt en meetings? Ik heb examens, Nanda was op werkweek en Minh en ik konden nog niets doen zonder Nan. Dus ik vind gewoon dat er ONTZETTEND gezeurt wordt en nu moet iedereen ophouden, want het wordt er echt niet beter op door het gezeur. Alstjeblieft zeg doe eens normaal.
Cynn_x schreef:En PRE en Andalusier, is bijna hetzelfde principe als 'Engeland' en 'Groot Brittannië'
Is idd heel verwarrend en nutteloos
Kkkaren schreef:Cynn_x schreef:En PRE en Andalusier, is bijna hetzelfde principe als 'Engeland' en 'Groot Brittannië'
Is idd heel verwarrend en nutteloos
Even ter info:
Een PRE is een raszuivere Andalusier, beide ouders zijn ingeschreven in het stamboek. Een Andalusier is een paard wat daar qua type erg op lijkt, maar die hoeft niet van twee PRE stamboekouders te zijn. Een PRE is dus altijd een Andalusier, maar een Andalusier is niet altijd een PRE.
Een Cruzado is een kruising tussen PRE of Andalusier en een ander ras.
Citaat:De hoge veluwe, Hulshorst
Zondag 21 juli
De fotografen
- Nannepannie
- vivan
- xMiinh
- Elvi_Elisa
- BArts17
- Nijn
- Jess_vH
- Wildwings
- Olina