Ik heb er ook heel veel zin in! komen vast super gave foto's uit! zit al hard te brainstormen, welke kleuren ik aan moet doen bij Gold. en ik zelf natuurlijk:P
MerelBormans
Geplaatst: 22-07-13 14:22
Ik heb er ook zin in!
Wat voor setjes en tuig heb je allemaal voor Gold?
Lottegold
Geplaatst: 22-07-13 15:26
oeeff ja wat niet.. In iedergeval bijna alle kleuren setjes heb ik wel Ik heb een barokke hoofdstel en die vinden de meeste vaak heel mooi.. maar die heb ik nu al een paar keer ingehad. dus weet niet of ik die in doe. Omdat hij zo opvalt ook. Ik heb ook pas een spaans dingetje gekocht wat je aan de fontriem moet vast maken. Ik weet even niet hoe det heet. Kijk ik heb een foto gevonden: https://greenrivertack.com/catalog/images/1085CH.jpg weet niet of fotograven dat wat vinden..
Opzich als Gold in een gewone bui is kan hij ook gewoon onbetuigd op t strand staan.. maar verder kwa set.. lastig
Ik kom even binnenvallen. Per 1 augustus lease ik Barakee dus ik zal (ook (weet niet of Clementine dan ook nog mee gaat)) met Barakee komen. Misschien heb ik er overheen gelezen maar waar in Noordwijk gaat het gebeuren?
Nou helaas moet ik mij afmelden met Balou, ik ga een jaar naar het buitenland voor werk. Dus sta mijn plekje af voor de eerste reserve.... ik wens jullie veel plezier en ben heel erg benieuwd naar de foto's!
Ik hoop dat wij jullie allemaal nog zien, want wij rijden dagelijks over het strand. Ik mis elke keer de topics en ben daarom altijd te laat met mijn paard aan te melden. Maar goed volgende keer zijn Gold en ik en Mr Ed en Marantha zeker van de partij!
Lottegold
Geplaatst: 20-08-13 08:39
hebben we er nog een beetje zin in!! . ik wel in iedergeval. paardje loopt fijn de laatste tijd. dus dat is wel zo leuk voor de rijfoto's
Waarom heb je er elke keer een kwartier "niets" tussen de planning? Tuurlijk dan neem je het ruim, maar het loopt toch nooit zoals je wilt en daarnaast heb je zo dat alle paarden nu al een half uur langer "stil moeten staan" Ik zou het gewoon mooi op elkaar aan laten sluiten Gewoon iets wat me opviel
Heb ik altijd op een planning, is uitlooptijd Aangezien ervaring is dat het altijd iets uitloopt, of verplaatsen naar andere plek, extra tijd voor zadelen, paddockje opzetten e.d. Op die manier komen mensen niet voor een verrassing te staan als het ineens 3 kwartier langer duurt, of in de knoop met aankomst van middaggroep, maar de ochtendgroep nog niet af is
Lottegold
Geplaatst: 20-08-13 12:01
Prima Rooster hoor Lara. denk dat de uitloop tijd wel handig is.