Super! Ik ben even aan het uitzoeken hoeveel we nodig zullen hebben
Meijer1990
Geplaatst: 10-05-13 16:23
Oke bedankt Laura.
Enaren moeten ook wel hun paard erin willen doen natuurlijk. Bij een meeting waarbij paarden ook aan cros doen bijvoorbeels hebben dat vaak liever niet. Of bij een heet paard. Maar dat komt wel goed.
O ja een tip. Als je het door het water wil doen moet je uitkijken dat de paaltjes niet scheef gaan staan in verband met het losse zand wat daarin in. Doot het touw kunnen ze wegzakken.
Ik hoor het dan graag morgen voor ongeveer 20:00. Dan kan ik alles nog klaarzetten in de auto en zo. Of iets anders regelen voor die dag.
@Meijer1990, ik zet je gewoon op de lijst! Er zijn nog steeds 3 fotografen waar ik geen bevestiging van heb. Stel dat zij nou wel mee gaan dan maken we gewoon 1 groepje van 3 fotografen. Dus ik zet je gewoon op de lijst, goed?
Ja het verschilt per paard of ze erin kunnen of niet. Paarden die geen respect hebben voor draad of graag springen kan je er beter niet in doen, dit kan de eigenaar het beste inschatten. In dat geval mag de eigenaar een longeerlijn meenemen, dan kunnen we die paarden longeren!!
Ik denk dat het wel door gaat hoor, tot nu toe vallen de weersvoorspellingen reuze mee Maar morgenavond kunnen we even de 24-uurs radar van buienradar bekijken en dan een definitieve beslissing maken.
Naatjee3
Geplaatst: 10-05-13 17:12
Ik hoop zo dat het doorgaat, wij hebben Yep vandaag helemaal ingevlochten en we hopen op mooie krullen! heb nog een nieuwe topic over m geplaats miss vinden jullie t leuk om te kijken! & hopelijk tot zondag! [JITP] we gaan weeer stukken vooruit!
-Meijer1990 staat nu tussen de fotografen, heb je in het groepje van Julez en Naatjuh gezet, maar zij hebben allebei nog geen bevestiging gegeven. -Roxyolly staat met haar paarden tussen de reservemodellen -Adres veranderd
Iemand die mee wil rijden vanaf nieuw vennep of zoeterwoude. ( of dat ik met jou mee kan rijden ben bereid een vergoeding te betalen natuurlijk als het schappelijk is ) Ligt naast hoofddorp of leiden. Kan in beide dorpen vertrekken.
Ben echt benieuwd. Heb er zin in !!!
Chernique
Geplaatst: 10-05-13 19:57
Laurahh schreef:
@Chernique, welke kant moet je op de terugweg?
Richting Haarlem EDIT: Ik woon in Velserbroek, wat nog een half uurtje ervanaf ligt. Maar station Haarlem is het dichtstbij