Ik vind het wel grappig dat de belichting etc echt bij elke foto weer anders is Nou ik ga eff douchen en duik denk ik zo in bed... Elk model heeft iig al 2 foto's van me lol
Jeetje dat die Special zo ontsnapte, ik denk dat ik niet goed zou worden! En dat paard te water... Bah!!! Ik heb ook wel eens een soort gelijk iets meegemaakt, die beesten kunnen vaak dagen last van hun spieren hebben.
@ Josca tja Spek was niet op zijn leukst vandaag, ik weet niet wat hij had... Stom van je voet, hoop dat het snel beter gaat ben iig blij dat hij er toch op ging! Jij en je vriendin nog echt super bedankt voor alles! En zo op de foto's staat dat halsterte niet eens heel verkeerd moet ik zeggen...
@ Nyclke die foto van Nicole is echt GENIAAL!!!!! hoe kom je erop hahaha.
@ Renee en Ivonka wat een gave foto's hebben jullie van Spek! Zal niet makkelijk geweest zijn met dat grauwe weer, en de paddock die niet meewerkte haha. Thanx iig!!! Ben benieuwd naar de rest!
Ik had ook een half nat pak en een bijna nat pak, ik ging ook bijna lang uit in de zee.... Gelukkig ging het net goed haha.
Ik vond het een super leuke dag, jammer alleen dat we geen zonnetje hadden...
Ach, hij stond op de trailer, dat was het belangrijkste. Voet gaat wel weer over hoor, had er gewoon zelf even bij na moeten denken, haha. Geen dank & ik vind het halstertje ook eigenlijk best knap staan zo, niet onwijs te klein oid, hij staat hem heel gaaf.