Ik vond het toch wel moeilijk licht hoor zo in de felle zon (rond 12.00) en kennelijk ook weer af en toe flink bewolkt. Het zijn veel close up's geworden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

RandyOrton25 schreef:Ik wil niet banketstaaf over komen hoor maar ik vind een klein groepje toch prettiger
De meeste fotografen die we nu hebben hebben het of nog niet zo vaak gedaan of zelfs nog nooit
Op frans en moniqeu na
Met een kleine groep kan je elkaar naar mijn idee beter helpen
zeker als het wat tijd in beslag neemt met opbouwen etc.
valiantS schreef:Citaat:Modellen :
1.Leonie
2.Simone
3.
Fotografen :
1. Estella
2. Monique
3. Astrid
4. Michaja
5. Robin
6.
@Caitlin wilde jij mee als model of als fotograaf ?
@leonie dat maakt niet hoor , neem aan dat we ook liggende foto's gaan doe
En het mallebos is mij ook prima hoor , moeten we alleen rekening houden dat we niet
al te zware spullen mee nemen . Of misschien een karretje of zo kunnen regelen.
Of we laten estella heen en weer rennen![]()
valiantS schreef:Citaat:Een nieuw topic lijkt me een goed plan! Als iedereen die mee wil doen dat vandaag of morgen
even meld dan zetten we die namen vast in de opening . Evt open plaatsen vullen we dan met andere liefhebbers.
Sorry dit had ik gisteren gemeld , het idee is tijdens de meeting ontstaan dus wel zo eerlijk als
deze mensen dan voorrang krijgen. En een grote groep lijkt me niet prettig aangezien je best even tijd nodig
hebt per model . Frans had ook voor Caitlin gegaan als zij voor fotograaf had gekozen......en tja Frans is eigenlijk een beetje de leermeester ...![]()
Beetje 'out of the box' , vintage met een texture verwerkt .
Ik vind het wel wat hebben !![]()
[ Afbeelding ]

valiantS schreef:RandyOrton25 schreef:Thnx voor de tip astrid dat was echt een twijfel wel of niet maar nu kan ik er nog wat aan doen
Precies nu kan je het nog aanpassen , het is mooier als je niet op gewrichten hoeft af te snijden
bij zowel mens als dier .....en zeker niet bij de enkelshaha
Nog 1 van Marianne .....sorry ik ben soms een photoshopaholic ....![]()
[ Afbeelding ]
valiantS schreef:En nu we toch even afdwalen , dit is de bruidsreportage die ik gedaan heb
[ Afbeelding ]
Herken je haar Estella, zij jouw wel nl via jouw foto op mijn FB ....
foto ook online gezet haha
valiantS schreef:Prachtige kleuren die laatste Frans !
@estalla grappig het is mijn buurvrouw en zij herkende jouw gelijk ....Kelly de Groot ...school...gaat er een belletje rinkelen![]()
Vwb photoshop heel veel oefenen , lezen , tutorials kijken en actions verzamelen![]()
Ik zou heel graag met LR leren werken , maar de tijd ontbreekt momenteel om me erin te verdiepen.
En tot morgen geloof ik
estella81 schreef:Ik kan wel een keertje lekkere taart bakken, om vervolgens met een aantal fotografen bij mij thuis af te spreken en elkaar tips en tricks te geven over LR of PS?