Bij elke datum is er helaas wel 1 of meerdere mensen die niet kunnen. Is natuurlijk heel vervelend voor de mensen die niet kunnen maar met zn 20ge een datum prikken is gewoon heel erg lastig..
Maare, wil je zelf trouwens niet mee doen aan de oefencrossbij de ripse? Stuk vriendelijkere cross dan de vlietlanden en daarbij zit je dan alleen in het afgesloten parcours?
Kan iedereen even pben die NIET kan op 2 juni. Als we weer moeten wachten op iedereen om die datumprikker in te vullen moeten we weer zo lang wachten. Ik wil het liefst de datum szm vastzetten!
Dan is het voor je verzorgster waarschijnlijk wel een hele verstandige keuze om eerst een cross bij de ripse of voorhout te rijden (wedstrijden zijn anders dan trainingen) om te voorkomen wat vorig jaar gebeurde.
Maar dat is geheel jou keuze en redelijk offtopic. Maar denk goed aan je mede ruiters dit jaar Het heeft mij vorig jaar ruim 4 trainingen gekost voor mijn pony weer goed crossde.
Dat is inderdaad redelijk offtopic. Mijn verzorgster is een ervqren crosser rn mijn paard heeft inmiddels ook genoeg wedstrijd ervaring dus dat gaat helemaal goedkomen. Fijn dat het nu goed gaat. Ga je 2 dagen meedoen bij de ripse dan? Of meld je je af?
Haha ja hoor mag je wel vragen. Ik ben vorigjaar onvoorbereid het pacours in gegaan op de vlietlanden. Toen ben ik er een aantal keer afgevallen waaronder 1 x in het pacours. Smurffie reed toen achter mij met haar paard. Toen ik viel gingen er mensen achter mijn paard aanrennen waardoor hij de verkeerde kant op het pacours in rende, hierdoor had smurffie bijna ren botsing met hem en moest zij haar paard op de rem trekken voor een sprong. (correct me if i'm wrong). Sinds dien heb ik het springen uitbesteed aan mijn verzorgster!
Ja op de rem trekken: wel zo dat ze door haar achterbenen heen zakte en flink in paniek was. Daarna heeft mijn merrie het weigeren uitgevonden (dat kende ze eerder niet) en heeft het zeker wel 4 trainingen gekost voor ik weer een redelijk parcours kon springen.
Ik ga denk ik beide dagen bij de ripse rondlopen gezien mijn pony daar 15 minuten stappen vandaan staat en het voor haar een goede oefening is in de aanloop naar de crossen. Als het meezit start ik de vlietlanden officieel dus moet ze wel weer lekker in het wedstrijdritme zitten. Dus dat weekeinde valt voor mij echt af.