Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
First_Unique schreef:Hoe zit t trouwens met onze fotografen?? Ik ga er nu een beetje vanuit dat AZNlady niet kan komen.. Alleen sorcha heeft nog gereageerd na de PB... Niet dat we dadelijk met 2 fotografen op 8 paarden staan te koekeloeren :p (snap trouwens dat er met dit tijdstip niet heel veel gereageerd meer wordt, maar ben hier wel een beetje benieuwd naar
shirdaki schreef:First_Unique schreef:Hoe zit t trouwens met onze fotografen?? Ik ga er nu een beetje vanuit dat AZNlady niet kan komen.. Alleen sorcha heeft nog gereageerd na de PB... Niet dat we dadelijk met 2 fotografen op 8 paarden staan te koekeloeren :p (snap trouwens dat er met dit tijdstip niet heel veel gereageerd meer wordt, maar ben hier wel een beetje benieuwd naar
Haha ik wou nog reageren maar was t vergeten. Hier ligt inmiddels mijn camera klaar! Heb er zin in!
94ninitjuh94 schreef:Peachy schreef:Ah dat zou ook kunnen als ik een touwhalster mag lenen van iemand.
De mijne waren gewassen...heel mooi wit....gaan ze rollen in het zand![]()
morgen dus nog een keer.
De mijne is trouwens ook iets te dik vanwege blessure, ook zomereczeem maar heeft al zijn manen nog * klopt gauw af*
Ik neem wel wat extra touwhalsters mee, heb er zelf een aantal geknoopt tijdje terug haha
maar weet niet of je sochtends of smiddags bent?
Batlow schreef:First_Unique schreef:Aaaahh hij ziet er echt erg lief uit!!!
Ik hoop dat ik hem goed wit krijgik zet hem volledig in het sop en daarna goed spoelen. Zet hem dan vast met een kruiwagen hooi voor zijn neus... Op stal of wei kan echt niet meer, dan ben ik het kwijt
sMieke schreef:Ik de reserve niet terug vinden en ben gister na mijn onverwachte overwerk in slaap gevallen.
Afijn batlow komt in de plaats van Prio en de reserve op plaats van batlow. Ik ga er van uit dat we min 4 fotografen hebben.
In de ochtend kan ik niet ivm een leuke actie van mn baas grr. En in de middag hoop ik wel ff te komen maar dat is onder voorbehoud dat ik mijn huis ver af krijg (deadline morgen 8u)
sMieke schreef:Citaat:INFO PAKKET 14 JULI
Parkeren op exact: Wethouder van dijklaan 17
Contact persoon ter plekke is: Ilse/First Unique 06-via je pb pakket
VERZAMELPUNT: houten bankje bij het water (is er maar 1)
Beschrijving:
ga naar bovengenoemd adres. daar kom je DIT tegen
voor het huis moet je links dan rechtdoor en naar een paar meter zie je rechts een hek.
daar ga je door en dan blijf je dat pad volgen. dan alsmaar rechtdoor en dan loop je vanzelf het water in![]()
plattegrondje:
voor het spoor dus links vanuit de ketenbaan gezien.
plattegrond
HET SCHEMA:
van cynn en azn weet ik niet zeker. en van Diana heb ik niets meer vernomen vandaar deze opzet:
HET SCHEMA!