Nogsteeds deze vraag: De paardenmodellen hier: Longeren/losgooien in een paddock? Dan kan ik kijken of ik meer paaltjes/draad nodig heb mochten er meer dan 2 paarden een paddock willen. Willen jullie ook rijden? Dan kan ik het tijdschema gaan maken.
Dus nog niks, ik moet daar eerst van iedereen informatie van hebben, dan kan ik het tijdschema gaan maken
Ik zet de mijne liever niet in een paddock. Hij is in het verleden regelmatig door het draad gerend. Doet hij nu gelukkig niet meer maar ben bang dat het gebeurd en dan hebben we loslopend wild in de vrachelse heide Wil hem eventueel wel aan een longeerlijn laten galopperen.
Dan kun je dat maar beter niet doen nee Marieke, het is daar niet omheind namelijk, hahaha Misschien richting de grote weg wel, maar zou alsnog... Vervelend zijn. Longeerlijn is prima hoor
Ja mocht hij nou echt heel heel heel braaf zijn dan kan het wel maar ik heb zo'n paard met knopje in zijn hoofd als die chaotisch of druk is laat ik het maar heb ook wel eens gehad dat die tijdens een fotoshoot super rustig werd en heilig naar baasje luisterde, dan zou het wel kunnen. Maar ik gok op situatie 1
We kunnen het inderdaad even aankijken dan, het maakt mij niet uit. Ik zou zelf mijn vorige bijrijdpony NOOIT loslaten in een paddock hoe rustig ze ook is. Verbaasde me al dat ik haar kon longeren op onbekend terrein met een touwhalster, was echt een herrieschopper.
Gewoon even aankijken 21 juli, dan zien we wel Als je dan twijfelt, gewoon niet doen.
Klopt neem liever zekere voor onzekere. van nature is het gewoon een gigantische heethoofd en drammer. Door de jaren heen door veel (gedrags)training is het wel een schat geworden. Maar je weet nooit hoe ze in nieuwe situaties reageren en dat hete zit er nogsteeds in van nature.
Als we in de heide een paddockje opzetten hebben we geen stroom he Tenzij iemand een draagbare, draadloze accu heeft (ik niet iniedergeval) Oh is ze aan het bevallen ja? Leuk, eindelijk komt het kindje dan!
Ik ben vandaag even naar de open plek geweest waar de fotomeeting in juli plaatsvindt Helaas kwam de zon elke keer maar heel even dus het was een beetje moeilijk foto's maken En Dino wilde ook niet bepaald meewerken maar goed hier toch een paar fototjes