ik zou mee kunenn als fotograve zijn er vb foto's van de modellen beschikbaar?
AZNLady
Geplaatst: 02-04-13 16:00
Mijn tante wilt ook wel mee als fotograve. Maar ben bang dat ik waarschijnlijk ook niet kan. Ik heb de 13e al een fotomeeting. Ik weet niet hoelaat dat begint.
dancer_
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-13 18:09
MilagroRoano schreef:
Goedemorgen,
Wegens de verkoop van mijn Spanjaard, meld ik me bij deze af voor de fotomeeting 13 april, veel plezier & suc6 !
Kan er een nieuw linkje komen weet niet meer op welke pagina hij staat. Geen idee of ik er inmiddels bij zit. Ik weet nl nog niet of ik kan, ivm overlijden van mn schoonvader druk bezig het huis leeg te halen en dat moet in de weekenden gebeuren. Hoef ook verder geen foto's in kostuum of rijdend, mooie foto's mn mn knappe knul ben ik al blij mee.
De hele uitleg staat op de vorige bladzijde helemaal bovenaan En ja, jij staat er inmiddels bij!
Vippie
Geplaatst: 03-04-13 15:59
Gevind!! Ik ga gewoon kijken hoe het rijden gaat komende week, neem aan dat we geen hele bosritten gaan doen. Beetje heen en weer draven moet lukken Zit nl zelf met rugblessure en poownie staat al 5 weken stil, dus die zal wel lollig zijn (levert wel leuke foto's op ). Ochtend is ook goed, kan ik 'smiddags weer verder met puinruimen
Kan ik met iemand meerijden het laatste stuk bij deze meeting? Ik kom vanaf Utrecht dus bijvoorbeeld vanaf station Gouda of ergens in die buurt zou top zijn! ik betaal mee aan de benzinekosten
Niemand die langs Gouda komt? Alphen is een fijn aanbod maar wel iets om voor mij, mochten er mensen langs Gouda komen laat het alsjeblieft weten, en anders ga ik alsnog graag met jou mee Ingvild. Ik laat het binnenkort met zekerheid weten!
weet iemand hoe zwaar de paden zijn? Romy is 8 weken kreupel geweest. Dus een sulky van 80 kg met mij erop door mul zand is geen goed idee. Anders ko ik lange teugelend. Misschien vinden fotograven dat ook wel leuk?
Het zand dat hier op de ruiterpaden ligt is aardig zwaar! Maar er is wel fietspad en voetpad dicht in de buurt
dancer_
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-13 18:30
Ik stuur iedereen die mee gaat even een pb'tje met mijn telefoonnummer. Mocht er iets zijn bijv pech met de trailer of dat je iets later komt. Zou je dan volgende week even kunnen bellen
En nog steeds zoek ik prikpaaltjes, dus iemand..?
Edit; Maaike (met Thalien) heeft geen bokt, wie heeft haar geïnformeerd over hoe laat etc.? Want ik kan haar natuurlijk niet bereiken