Ik heb de stemmen bij gehouden in een lijst met honden, dus steeds 1 stem erbij. Daar staan dus geen namen bij. Heb nu ook geen tijd al die lijsten weer na te gaan
Mendyh
Geplaatst: 29-01-13 23:05
Had eigelijk niet anders verwacht dat Luna er niet bij zou zitten, jammer... Is er überhaupt iemand die op mijn hondje gestemd heeft?
Ik heb op haar gestemd Sowieso is er meer op haar gestemd, het staat op volgorde, en je staat nog boven een paar andere honden hoor! Trouwens op elke hond is wel een paar keer gestemd. Er was er dus geen zonder stemmen.
Mendyh
Geplaatst: 29-01-13 23:12
Oh dat is goed om te horen, dankjewel! Hopen op veel uitval, haha. Zou graag mooie foto's van Luna hebben, maar ja. We shall see
Goh ik had stiekem verwacht dat Indy zou verliezen van de twee witte pups maar ben blij verrast! Mooi lijstje hoor! Lekker divers ook. Leuk dat Indy mee mag, bedankt voor de stemmen!
Ik zal Bink voor de gelegenheid effe wassen met zilvershampoo, dan wordt hij nog mooier
Bralindy
Geplaatst: 31-01-13 14:11
Wassen? Is dat nodig dan? ik was mijn honden nóóit, maakt niet uit hoe vies ze zijn we borstelen het er altijd uit Alleen als ze in de rotte vis hebben gerold wassen we ze een beetje met een washandje.