ze stond bij de helft van de fotografen in de lijst daarom vind ik het ook zo jammer dat ze afhaakt. heb het in pb proberen uit te leggen dat er zowieso al 2 modellen zijn die misschien alsnog later niet kunnen.
Yvettee
Geplaatst: 17-01-13 22:33
mrie schreef:
Ik haak af, geen zin om op reservelijst te staan... Graag of niet...
Jammer want je stond in mijn top 8!
mrie
Geplaatst: 17-01-13 22:36
Het voor mij gewoon nogal simpel. Ik snap dat er fotografen zijn die De Ocho graag op de foto willen zetten. Maar ik zie het niet zitten om een boel moeite te doen, mijzelf te verheugen, actieve bijdrage te doen in de vorm van locatie, planning ect (want ik ken mezelf ik ga dan toch ideeën spuien en actief meedenken) Om later te kunnen vernemen dat ik buiten de boot val. Dan ben ik liever meteen duidelijk voor mijzelf. Daarmee stel ik jullie misschien teleur dat weet ik en dat spijt me dan.
serenta
Geplaatst: 17-01-13 22:49
Helaas is Niardo niet gekozen! Iedereen die wel gaat! Heel veel plezier!
Na wat onderzoek erachter gekomen dat breezer abra pres en navaho familie zijn van elkaar haha breezer en pres hebben beide alex van de kamperweg erin zitten abra pres en navajo allemaal sonny af hoymark haha toch altijd grappig al die stippels Present heeft geen officieel papier maar ik weet haar afstamming wel zeker ik was erbij toen mams gedekt werd en erbij toen pres geboren werd op de wei paps en mams hebben wel allebei een stamboek papier en hun voorouders ook allemaal daar heb ik ergens wel kopieeen van dus ga het eens uitzoeken ben benieuwd hoeveel van de deelnemers familie zijn haha
ow ja dat wist ik haha grappig dan is tot nog toe iedereen familie die op de meeting is. effe kijken wie er nog meer bij stonden van modellen ben benieuwd wat voor afstamming die hebben hebben we straks een grote familie daaro haha.
pres heeft een verbleekingsgen die van jullie ook? ze is nu echt rood op de plekken waar ze gekleurd is in de zomer is dit bijna buckskin palomino haar moeder was echt vos in de winter maar meer palomino in de zomer...
Ja dat hoorde ik pres is blind net als veel van de sonny nakomelingen? Die van jullie zien die wel goed??
wittepit
Geplaatst: 29-01-13 13:12
Pres een verbleker? Hoe oud is ze? Ziet er meer uit als een vosmarmerbonte. Wat voor kleur had de vader? Jammer dat jullie er geen papier bij aan hebben gevraagd, toch altijd leuk om te hebben toch?
Mijn ouwie, ook een Sonny, is ook blind geworden maar toen was ie al bijna 25. Blue Lady is nachtblind zoals alle/veel fewspots. De rest ziet hoogstens te veel...
Alex was heterozygoot voor grijs, dus er zijn gelukkig nog heel wat "vaste" stippelkinderen van 'm! Ik zie 'm nog schuiven in de proef, met z'n laatste ruitertje... de braverd.