Lijkt me inderdaad beter om te zorgen dat de dag dan snel verloopt We beginnen ook al vroeg, dus dat ik sowieso fijn! Hopelijk blijven deze voorspellingen, ik hoorde gister iets over sneeuw en nu zijn de berichten weer zon ...
Ik heb even naar het verwachte getij gekeken en ook daarvoor is het handig als we niet te lang blijven hangen op het strand. Rond kwart over tien is het laag water, dan zal het strand heel erg goed zijn maar hoe langer we wachten hoe meer we in het zachte mulle zand terecht zullen komen.
vind t wel spannend hoor . Het is mijn eerste fotomeeting.. Heb wel eerder shoots gedaan maar niet zo haha.. dus k laat t allemaal maar op me afkomen ..
NorwayFjord
Geplaatst: 20-02-13 22:29
Haha voor mij is het ook de eerste keer.. Ook nog nooit shoots gedaan oid. Dus ik ben ook best zenuwachtig!
Ook voor mij de eerste keer hoor. Ik vind het ook heel spannend, ik denk wel heel gezellig. Ik ben zo benieuwd hoe zo iets verloopt, je moet nu toch rekening met elkaar houden. Normaal ben je alleen
haha ik dacht dat je het gebruikte aan je fotos te zien haha.. sorry .. ik neem hem wel mee maar ik zal de flitser gewoon naar de anderkant wijzen zodat mensen en dieren niet schrikken ( al gebruik k hem ) maar k hoop dat t licht inderdaad gewoon goed is
ElizeVdS
Geplaatst: 20-02-13 23:51
luwaniej1 schreef:
misschien nog iemand die wil carpoelen? ik woon in spijkenisse
dames ik kan niet meer terugbladeren het problemen met me pc al een tijdje en zit ook te wachten dat iemand hem nog kwam nakijken.. geen tijd hihi
zie alleen deze pagina zie ik de vorige lukken niet meer kan iemand mij de link sturen van die registratie via pb..
want op die ipad lukte het ook niet dus dacht effe kijken of me pc weer normaal doet eer dat ik hem heb opgestart ben ik 15 min verder en nu doet hij het alleen en nu dit weer. misschien zit fout effe in bokt geen idee. zal ik weer bij de ipad moeten gaan kijken
gr
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 21-02-13 11:26
EquiPhoto schreef:
Stephzdesign schreef:
oja vraagje voor de fotografen: Gaan jullie een externe flitser gebruiken?
Ik heb niet eens een externe flitser Ik fotografeer met natuurlijk licht
Externe flitser is niet heel vriendelijk voor de paarden. Zeker niet op zo'n indrukwekkend gebied op het strand. Daarnaast denk ik niet dat je medefotografen het fijn vinden als je dat doet. En je moet jezelf afvragen of het wel het gewenste effect oplevert: je flitser moet behooooorlijk sterk zijn
Chel_
Geplaatst: 21-02-13 13:59
Yesorno schreef:
Chel_ schreef:
Waarom ben ik ineens van de lijst op pagina 16 afgehaald? :/