Wild West Indian fotomeeting zondag 9 juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Re: Wild West Indian fotomeeting zondag 9 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 16:36

Ja dat is ook zeker waar Fabske.

Lisa dat zal vast ook erg mooi zijn. Ben benieuwd!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 10:16

Vind het een beetje jammer dat Coentjuh nu meteen er vanuit gaat dat ze mee mag met paard..
Aangezien ik expres nog geen pbtje had verstuurd..
Zit namelijk een beetje met een probleem.. Tussen de groepen door moet de middaggroep opgehaald worden, maar zoals ik al aangaf heb ik daar de fysieke mogelijkheden niet voor(iets met hypermobiliteit). Oorspronkelijk had ik een apart schema waar we meer 1 groep hadden, maar op verzoek aangepast. Toen kon Fabske voor mij de middaggroep opvangen voor jullie naar de vlakte zouden komen.
Ik weet dus niet zo goed hoe ik dit nu het beste kan oplossen ;)

Als er nou nog een western afvalt, kan er namelijk wel weer een groep van gemaakt worden (6 paarden, 2 om 2 portretten> denk dan aan type schema wat ik ook voor de Vrijheidsdressuurmeeting heb).
Vandaar dat ik nog niet een extra indianenmodel wil vastleggen..

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 10:17

fabske schreef:
:( ja maar ja moet wel voor veiligheid kiezen..

Begrijp het ook volkomen hoor, maar baal gewoon van zo'n knap model :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:23

Lara, ik wou je net pb-en om te overleggen!

Ik wordt 19 juni geopereerd en ben mo dus aan het afbouwen! Rijden in de duinen valt dus eigenlijk sowieso af aangezien ik er ook al heen zou moeten rijden...
Daarbij zou ik met Fabienne meerijden ( en ik snap het helemaal dat ze afzegt ) en alleen ga ik liever niet!
Ik weet dus even niet wat wijsheid is!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 10:25

Nou eigenlijk komt het mij dus goed uit zo. Dan kan ik dus een aangepast schema maken met 1 groep erin verwerkt. Ga even kijken naar het schema meteen en dan hoor ik graag van iedereen of het bevalt

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:27

Lara ik vind het ook erg jammer maar ik pb je straks even en dan zal ik het ff nader verklaren.
ik wou namelijk heel erg graag mee...

Maar het gaat helaas echt niet nu.
ik vond het idee van een western indianen shoot gewoon gaaf altijd nog eens willen doen.
en ik baal gewoon dat het nu niet kan.
Maar ja miss ooit in de toekomst nog eens of gewoon bij huis in de buurt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:28

Ok, pak van mijn hart! Baal er erg van maar ook mijn en mo's gezondheid gaat dan even voor!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 10:48

de Fotografen
1. Bagheera_206
2. Wild WIngs
3. heidiLOVER
4. MadelonSunny
5. Kasmir
6. Goof
7. Fantabulouss
8. Marit
9. Mirrie90
10. Iquemon
11. Marjoow
12. Lara

de reserves(top10)
1. Pinky87
2. Jessietje
3. Lovey_ou
4. Bellatrix
5. Nicollol
6. Sani
7. Hamsterfan
8. _Caitlinnn
9. xMiinh
10. Kellykeuh
11. Mitchalll

Modellen
Afbeelding
Extra menselijke modellen Coentjuh(indianen) en PocoGaucha(western).

Reserve Cowgirls
- Maratjesammy western

Reserve Indianen
- Coentjuh indiaan

Schema
(oudeschema)
Voorstel:
Afbeelding
Het is een lang schema, dat klopt. Maar er is overal voldoende ruimte tussendoor gelaten. Het is dus niet continu foto's maken maar veel kleine pauzes tussendoor waar de paarden niet hoeven op te letten e.d. Bij de portretfoto's is er telkens 20 minuten voor een 2 tal, dit kan je dan zelf indelen als trio. Neem je 2x10min 1 paard of neem je ze ook samen? Aangezien het aantal fotografen niet hierop geselecteerd is, zitten we met een groepje te veel(maar met 4 fotografen in een groepje vond ik ook weer te veel van het goede) vandaar het kopje ''vliegende keep'' hier kunnen jullie (2/3/4) dus het extra duo mee fotograferen. Dit betekend dus dat je je dan wel moet schikken naar wat het ''hoofdtrio'' graag ziet. Ik heb hier voor gekozen omdat ik een extra 20min voor de paarden eigenlijk te veel vind..

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:21

Ik snap het niet meer. Worden er straks wel of geen extra modellen gekozen? Ik zou eventueel ook een groep op kunnen wachten mocht dat nodig zijn.

Ik hoor graag wat nou de bedoeling is. Het lijkt me erg leuk ok mee te mogen.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 11:38

Als je nodig bent krijg je sowieso gewoon een pbtje ;)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 12:47

Super leuk! Heb er zin in :):) Weet van jou Lara dat je niet zo miezerig bent wat betreft meetings afzeggen bij wat wolken, dus ik heb eindelijk weer hoop dat er ten minste één meeting dit seizoen wel doorgaat :+

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:40

Lara schreef:
Vind het een beetje jammer dat Coentjuh nu meteen er vanuit gaat dat ze mee mag met paard..
Aangezien ik expres nog geen pbtje had verstuurd..

Lieve Lara. Ik heb ergens een bericht geplaatst met de melding.. Een voorzichtig, nog niet te hard juichend bericht bericht zoals:

"Begrijp ik nou goed dat ik dan mét pony mag komen"? (In principe eerst zónder pony, alleen als model.) Sorry als dat verkeerd overgekomen is.
En daarna heb ik om de kleding gevraagd van de andere Indianen, wat niets veranderd/en niet te maken heeft met een meeting wanneer ik wél een paard mee zou nemen of niet.. Dus ik snap jouw berichtje hierboven niet zo :)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 18:09

Nee ik snap jouw bericht ook niet zo.. Ik geef juist aan dat ik het jammer voor jou vind omdat ik denk dat jij je nu ergens op verheugde wat nog niet was toegezegd :) Zei het dus puur voor jouw eigenbelang ;)

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 18:24

Maar lara worden de reserve modellen wel of niet ingezet omdat fabske en robijntjah niet meer mee gaan? Vind het wel fijn als er meer duidelijkheid komt wat nu de bedoeling is met ( het vliegende keep) idee.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 18:32

Lara schreef:
Jep, je bent sowieso welkom zonder paard, en als er iemand afvalt dan eventueel ook met paard :))

Misschien vandaar mijn reactie (die achteraf nog voorzichtig was of ik het goed begreep dat ik een paard mee mag nemen vraagteken vraagteken)

Maar ik begrijp dus dat het schema anders is geworden en het nu 3 cowgirls en 3 indianen worden. En dus nog een losse cowgirl en losse indiaan zonder paard. Wat zijn jullie plannen voor de cowgirl/indiaan als model / zonder paard?

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:21

Wat is het adres van de plek waar er verzameld wordt aan het begin van de dag? :)
Dan kan ik even m'n route plannen :)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 12:06

Even een berichtje tussendoor:
Er zijn weer dagkaarten bij de HEMA, 17,50 onbeperkt reizen. Ik weet niet of er nog mensen van ver kwamen met OV ?
Zal zo even wat dingetjes beantwoorden :)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 12:15

Coentjuh schreef:
Lara schreef:
Jep, je bent sowieso welkom zonder paard, en als er iemand afvalt dan eventueel ook met paard :))

Misschien vandaar mijn reactie (die achteraf nog voorzichtig was of ik het goed begreep dat ik een paard mee mag nemen vraagteken vraagteken)

Maar ik begrijp dus dat het schema anders is geworden en het nu 3 cowgirls en 3 indianen worden. En dus nog een losse cowgirl en losse indiaan zonder paard. Wat zijn jullie plannen voor de cowgirl/indiaan als model / zonder paard?

http://www.artfeeling.com/wackermann/BI ... -intro.jpg
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 7xHri4CqNQ
Niet precies zo natuurlijk, maar zodat er tijdens de portretfoto's dus ook een van de indianen te paard kan en er een bijv op de achtergrond op de grond kan zitten, om zo een soort scene te creeëren.

Fantabulouss schreef:
Wat is het adres van de plek waar er verzameld wordt aan het begin van de dag? :)

We gaan verzamelen bij Bosch en Duin, Oude Bosschebaan 1, 5071 RP Udenhout, maar dit komt ook nog in het pbtje dat jullie komend weekend van mij zullen krijgen :)

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 23:41

Joehoe waar is de rest gebleven die meegaan, het is zo stilletjes hier!

maratjesammy schreef:
Ik snap het niet meer. Worden er straks wel of geen extra modellen gekozen? Ik zou eventueel ook een groep op kunnen wachten mocht dat nodig zijn.

En hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar! Het probleem is dan toch opgelost of zie ik het verkeerd?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 08:32

Lara schreef:
Coentjuh schreef:
Lara schreef:

http://www.artfeeling.com/wackermann/BI ... -intro.jpg
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 7xHri4CqNQ
Niet precies zo natuurlijk, maar zodat er tijdens de portretfoto's dus ook een van de indianen te paard kan en er een bijv op de achtergrond op de grond kan zitten, om zo een soort scene te creeëren.

Fantabulouss schreef:

We gaan verzamelen bij Bosch en Duin, Oude Bosschebaan 1, 5071 RP Udenhout, maar dit komt ook nog in het pbtje dat jullie komend weekend van mij zullen krijgen :)

TomTom technisch gezien kun je beter navigeren naar de Schoorstraat en die helemaal uitrijden tot de parkeerplaats/restaurant. Mijn TommieTom snapte Oude Bosschebaan 1 niet helemaal. :')

Hadden we al een logistiek plan gemaakt voor het carpoolen? Rij ik met jou mee of rij jij met mij mee en rijden er dan nog meer mensen met ons mee? :=

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 08:35

Bagheera_206 schreef:
TomTom technisch gezien kun je beter navigeren naar de Schoorstraat en die helemaal uitrijden tot de parkeerplaats/restaurant. Mijn TommieTom snapte Oude Bosschebaan 1 niet helemaal. :')

Hadden we al een logistiek plan gemaakt voor het carpoolen? Rij ik met jou mee of rij jij met mij mee en rijden er dan nog meer mensen met ons mee? :=
Goed dat je het zegt :o dan zetten we die in de tomtom.
Maar als jullie plek hebben kunnen we vanaf een bepaald punt wel samen verder rijden? robin(HeidiLOVER) en ik rijden samen namelijk.
IK heb een renault clio, die is niet super ruim achterin dus als jullie een grote auto hebben kunnen we daar beter mee verder gaan :P

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 08:38

Zoveel groter is mijn auto ook weer niet. Ik heb maar vier zitplaatsen. Het hangt er even vanaf wat Marit, Rianne en Madelon zullen gaan doen of jullie mee kunnen rijden vanaf Heemskerk. :=

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 08:49

Oh als ik naar Heemskerk moet komen lukt dat wel hoor, ik vind wel een bus :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 08:50

Marit schreef:
Oh als ik naar Heemskerk moet komen lukt dat wel hoor, ik vind wel een bus :D

Muts, ik haal je zondag toch ook op? VB ligt gewoon op de route hoor. ;)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-13 09:09

Op het moment weet ik niet zo goed wat ik nou het beste kan doen..
Ik heb nóg een afmelding gekregen; Gaucho gaat ook niet mee.. Dit betekend dat MaratjeSammy dan mee zou mogen. Alleen waar ik zelf nou nogal tegenop zie, is dat het echt wel leuke paardjes zijn allemaal, maar nu hebben we eigenlijk nog maar 3 paardjes die redelijk in het thema passen. Welke alle 3 niet echt, of echt niet actief zijn geweest in het topic. -O-
Ik zit er dus sterk aan te denken om de meeting af te blazen. Ik zal sowieso de 3 modellen die niet echt actief zijn geweest een pbtje sturen. En ook de inactieve fotografen.

Ik kom zo snel mogelijk met meer informatie hoe/wat :)