Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lara schreef:Vind het een beetje jammer dat Coentjuh nu meteen er vanuit gaat dat ze mee mag met paard..
Aangezien ik expres nog geen pbtje had verstuurd..
Lara schreef:Jep, je bent sowieso welkom zonder paard, en als er iemand afvalt dan eventueel ook met paard
Coentjuh schreef:Lara schreef:Jep, je bent sowieso welkom zonder paard, en als er iemand afvalt dan eventueel ook met paard
Misschien vandaar mijn reactie (die achteraf nog voorzichtig was of ik het goed begreep dat ik een paard mee mag nemen vraagteken vraagteken)
Maar ik begrijp dus dat het schema anders is geworden en het nu 3 cowgirls en 3 indianen worden. En dus nog een losse cowgirl en losse indiaan zonder paard. Wat zijn jullie plannen voor de cowgirl/indiaan als model / zonder paard?
Fantabulouss schreef:Wat is het adres van de plek waar er verzameld wordt aan het begin van de dag?![]()
Dan kan ik even m'n route plannen
maratjesammy schreef:Ik snap het niet meer. Worden er straks wel of geen extra modellen gekozen? Ik zou eventueel ook een groep op kunnen wachten mocht dat nodig zijn.
Lara schreef:Coentjuh schreef:Lara schreef:Jep, je bent sowieso welkom zonder paard, en als er iemand afvalt dan eventueel ook met paard
Misschien vandaar mijn reactie (die achteraf nog voorzichtig was of ik het goed begreep dat ik een paard mee mag nemen vraagteken vraagteken)
Maar ik begrijp dus dat het schema anders is geworden en het nu 3 cowgirls en 3 indianen worden. En dus nog een losse cowgirl en losse indiaan zonder paard. Wat zijn jullie plannen voor de cowgirl/indiaan als model / zonder paard?
http://www.artfeeling.com/wackermann/BI ... -intro.jpg
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 7xHri4CqNQ
Niet precies zo natuurlijk, maar zodat er tijdens de portretfoto's dus ook een van de indianen te paard kan en er een bijv op de achtergrond op de grond kan zitten, om zo een soort scene te creeëren.Fantabulouss schreef:Wat is het adres van de plek waar er verzameld wordt aan het begin van de dag?![]()
Dan kan ik even m'n route plannen
We gaan verzamelen bij Bosch en Duin, Oude Bosschebaan 1, 5071 RP Udenhout, maar dit komt ook nog in het pbtje dat jullie komend weekend van mij zullen krijgen
Bagheera_206 schreef:Goed dat je het zegtTomTom technisch gezien kun je beter navigeren naar de Schoorstraat en die helemaal uitrijden tot de parkeerplaats/restaurant. Mijn TommieTom snapte Oude Bosschebaan 1 niet helemaal.
Hadden we al een logistiek plan gemaakt voor het carpoolen? Rij ik met jou mee of rij jij met mij mee en rijden er dan nog meer mensen met ons mee?