Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
en gelukkig hebben we een vervanger!!

_l_amanda_l_ schreef:leuk Zipporah! Wou al zoiets voorstellen, helemaal goed! Gebruik voor de advertentie moet ik even over denken, maar dat komt wel goed neem ik aan
![]()
Ik ben gek op thema's, wie wil nog meer? We hebben al 'n cowgirl, een boogschieter en een trouwjurk ook
Iemand een voorstel? Het zal nog best koud zijn op de dag van de shoot, dus liever niet te bloot 

wauw, met die wind en kou, Held!
(ik heb drie jaar terug met vijf graden onder nul iemand in een strapless trouwjurk gehesen voor een shoot te paard, dat was ook
)
want anders wordt het me wat te veel...
dat helpt meestal wel

_l_amanda_l_ schreef:wauw, met die wind en kou, Held!
(ik heb drie jaar terug met vijf graden onder nul iemand in een strapless trouwjurk gehesen voor een shoot te paard, dat was ook
)
Ideeën, euh... ik heb wel een (velours?) zwarte cape met mouwen (echt tot aan de grond) zonder capuchon, als je daar iets bij hebt, wil ik hem wel meenemen! Iets beetje ridder-achtigs/fantasy/mysterieus zou wel gaaf zijn, maar ik kan niet voor de andere fotografen spreken
Als jij dan je paaltjes/draad mee wil nemen, dan hoef ik die niet óók nog mee te sjouwenwant anders wordt het me wat te veel...

Is hij tot te grond als je staat of als je op het paard zit? Want Frits is ongeveer 1.35 dus moet even opletten of die lengte dan lukt.