Hondenmeeting 9 juni Vessemse Vennen (N-B)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Re: Hondenmeeting 9 juni Vessemse Vennen (N-B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:04

Ik ben ook maar een soort van noodoplossing hoor, heb t topic gevolgd en vind het geen manier van regelen persoonlijk.

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:08

Ik zou er enorm van balen als het niet door gaat. Ik heb nogal wat dingen verzet en ik heb de hond speciaal voor deze gelegenheid laten trimmen, keek er enorm naar uit. Hij is al oud en heeft niet meer het eeuwige leven zeg maar.

Niemand van de andere fotograven die het op zich wil nemen? Ik kan eventueel (als er dan ook foto's gemaakt worden van mij en mijn hond) het heen en weer brengen wel op me nemen, dat ik bijvoorbeeld vooraf even model sta en dan wil ik best heen en weer lopen, geen probleem. Ik ken de weg, heb ervaring met honden (is mijn werk) en ik vind het niet erg om iedereen op en neer te brengen. :)

5 fotograven en hoeveel modellen? Een nieuw tijdschema moet zo gemaakt zijn lijkt me.

@mondy: ik baal er ook wel een beetje van... -O-

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:13

En mijn vriend vind het al helemaal niet leuk, want die had als verrassing voor mijn verjaardag een fotoshoot geregelt met mijn hond, maar toen ik dit vertelde (ik wist niks van mijn verjaardagskadoo af) heeft hij dat afgezegt en iets anders geregelt...

Dus die in nu een beetje...umm.. boos

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:37

Urko; Dat is inderdaad misschien wel een optie, dat jij voor de anderen wordt gefotografeerd, en nadien dan de organisatie op je neemt? Dan is het misschien handig dat jij bv. om half 10 al op de foto wordt gezet, en de overige modellen pas om 10 uur beginnen? Of iets zoals dit? Dan zal jij wel meteen door alle fotografen op de foto worden gezet als ik juist zit? Ipv verspreidt over een uur per paar fotografen.

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:39

Ik vind het prima!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:40

Urko schreef:
Ik zou er enorm van balen als het niet door gaat. Ik heb nogal wat dingen verzet en ik heb de hond speciaal voor deze gelegenheid laten trimmen, keek er enorm naar uit. Hij is al oud en heeft niet meer het eeuwige leven zeg maar.

Niemand van de andere fotograven die het op zich wil nemen? Ik kan eventueel (als er dan ook foto's gemaakt worden van mij en mijn hond) het heen en weer brengen wel op me nemen, dat ik bijvoorbeeld vooraf even model sta en dan wil ik best heen en weer lopen, geen probleem. Ik ken de weg, heb ervaring met honden (is mijn werk) en ik vind het niet erg om iedereen op en neer te brengen. :)

5 fotograven en hoeveel modellen? Een nieuw tijdschema moet zo gemaakt zijn lijkt me.

Een kwestie van prioriteiten stellen. Ik heb altijd geleerd dat als je een afspraak maakt je je daar aan houdt, en niet op het laatste moment andere/dubbele afspraken maakt... Ik heb er ook rekening mee gehouden ivm andere afspraken.

Indien iemand de organisatie over kan nemen komen wij nog heel graag. Renco is ook niet meer de jongste en heeft ook niet het eeuwige leven helaas.

Als we nou kijken wie er zeker wel willen/kunnen komen en dan een soort van mini-meeting doen? Dan ipv een hele dag in twee groepen een halve dag met iedereen tegelijk?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:49

Ik laat iig zaterdag weten of ik mee ga als fotograaf als jullie dat leuk vinden.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 19:56

Mijn moeder is iig aanwezig met choco en daisy.

Priscilla__Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:10

Ik vind het eerlijk gezegd ook niet echt goed geregeld zo nee..
Ik hoop dat het gewoon doorgaat, niet zo zeer voor mijn eigen maar ook voor de modellen die zich er gewoon op voorbereid hebben. Het is niet even opgeven voor een fotomeeting en daar ga je dan even heen.. Hopelijk wordt het geregeld en komt er een nieuw tijdschema.

Ik ben dus ook sowieso van de partij!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:50

Het maakt mij niet zo veel uit hoe het opgelost wordt maar ik hoop ook wel dat het doorgaat. Alleen als er een minimeeting komt hoop ik wel dat ik het red. Ik had nu aangegeven graag in de ochtend gepland te worden en dat is ook gebeurd. Ik moet namelijk om 11:45 weer thuis zijn.

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 21:53

Ik wil ook wel heel erg graag dat het doorgaat. Ik wil de organisatie ter plaatse niet op mij nemen, omdat ik daar meteen verloren zou lopen.
Maar heb wel een mogelijk schema opgesteld: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... sp=sharing

Urko, ik heb jou als laatste gezet, dan kan je in het begin mee helpen met de juiste locatie etc.?
In mijn schema ben ik er vanuit gegaan dat Zoey niet meegaat, ik hoop natuurlijk van wel! Maar dan moest ik 3 groepen van fotografen maken en dat was te moeilijk voor mijn brein momenteel :+
Nu wordt iedere model wel maar een halfuur gefotografeerd, misschien dat dit te weinig is? Dan kunnen we eventueel alsnog een halfuur per fotografengroep aan 1 model zitten.
En ik heb ook wel 1 model die normaal in de middaggroep zit, verplaatst naar de ochtendgroep, dus ik weet niet of dit een probleem is?
Nu ja, jullie moeten maar laten weten of het wat is. Ik probeer gewoon de meeting te laten doorgaan :)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:12

Ik weet niet of je van mij uit gaat met Sanne als fotograaf? Maar ik ben er helaas niet...
Hoop voor Zoey dat het allemaal mee valt! En dat ze toch mee kan!

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:14

Er stond nog een andere Sanne opgegeven als fotograaf, ik dacht Seleste als boktnaam?
En ik hoop inderdaad ook dat Zoey alsnog mee kan hoor!

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:18

OOoke haha :P

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 10:37

Prima, dan gaan we er gewoon voor

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 10:42

Dat schema is voor mij perfect!

Goed bezig, Hanna_94 *\o/*

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 11:13

Nou kijk.
Ik vind het ten eerste erg onbeschoft dat jullie zo reageren.
Ik kijk hartstikke op tegen mijn afspraak straks en dit helpt niet mee.
Mijn best heb ik gedaan en meer kan ik niet doen.
Het is goed hoor.
Maar nee, dit vind ik wat te ver gaan.
Ik heb al een model benaderd en dat wilde ik bij de rest ook doen; dat ik deze later kosteloos zou fotograferen omdat ik het jammer zou vinden als het dankzij mij niet door zou gaan.
Maar nu ik dit zo lees... Sorry hoor maar dit vind ik echt niet netjes.

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:24

Ik snap niet zo goed wat je niet netjes vind? Je vroeg zelf of 1 van de fotografen de organisatie wou overnemen, zodat indien jij toch niet mee zou kunnen de meeting gewoon kan doorgaan. Nou stel ik alvast een schema op, en is het niet goed?
Als ik jouw reactie zo lees, heb ik het gevoel dat je het sowieso niet wil laten doorgaan indien je er zelf niet bij zou kunnen zijn. Ik vind het ook heel erg voor jou dat je die afspraak net nu hebt, maar wij willen gewoon heel graag die meeting toch laten doorgaan. Dat lijkt me niet eens zo vreemd?

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 11:27

Hanna_94 schreef:
Ik snap niet zo goed wat je niet netjes vind? Je vroeg zelf of 1 van de fotografen de organisatie wou overnemen, zodat indien jij toch niet mee zou kunnen de meeting gewoon kan doorgaan. Nou stel ik alvast een schema op, en is het niet goed?
Als ik jouw reactie zo lees, heb ik het gevoel dat je het sowieso niet wil laten doorgaan indien je er zelf niet bij zou kunnen zijn. Ik vind het ook heel erg voor jou dat je die afspraak net nu hebt, maar wij willen gewoon heel graag die meeting toch laten doorgaan. Dat lijkt me niet eens zo vreemd?

Nee daar gaat het ook niet om. Je schema vind ik zelfs top!
Ik vind alleen dat sommige mensen hier niet echt respectvol richting mij doen.
Dat jullie de meeting door willen laten gaan vind ik alleen maar goed :)

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 11:29

Tessya schreef:
Urko schreef:

Een kwestie van prioriteiten stellen. Ik heb altijd geleerd dat als je een afspraak maakt je je daar aan houdt, en niet op het laatste moment andere/dubbele afspraken maakt... Ik heb er ook rekening mee gehouden ivm andere afspraken.

Indien iemand de organisatie over kan nemen komen wij nog heel graag. Renco is ook niet meer de jongste en heeft ook niet het eeuwige leven helaas.

Als we nou kijken wie er zeker wel willen/kunnen komen en dan een soort van mini-meeting doen? Dan ipv een hele dag in twee groepen een halve dag met iedereen tegelijk?

Prioriteiten stellen????
Hallo mijn gezondheid vind ik toch wel iets belangrijker en mijn afspraak stond niet last minute.
Heb het al een tijd geleden aangegeven hoor.

Echt waar... Die reactie's van sommige hier.
Ik zal voor me houden wat ik er van vind, ook al doen sommige van jullie dat niet ;)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:52

Ik denk datze het niet erg vinden dat je die afspraak hebt, want dat gaat uiteraard voor en is ook niet leuk voor je. Maar het is allemaal wat last minute plus de opmerking dat t niet door gaat is niet de bedoeling. Ik denk dat je het iets eerder had moeten laten weten en regelen dan had de rest wat meer tijd had gehad.
Dat mensen dan boos reageren snap ik wel want veel hebben er een hoop voor opzij gezet en konden ook niet weten dat je ze een gratis shoot zou aanbieden (wat ik netjes van je vind) dus zou dat dan eerder hebben gedaan (als tip).
Gelukkig is het nu toch geregeld en dat is het belangrijkst :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 12:04

Dank je _Mondy_.
Zoey: Ik vind het ook helemaal geen probleem dat je die afspraak in het zkh hebt, en ik hoop voor je dat je geen last hebt. Je geeft zelf aan dat je al veel eerder wist dat je deze afspraak had staan, waarom geef je dan pas een paar dagen van te voren aan dat je niet weet of je het allemaal wel door wilt laten gaan? Geef dit dan aan op het moment dat je de afspraak maakt. Nou gaan mensen inderdaad geirriteerd reageren. Hoe zou je het zelf vinden als je al wekenlang rekening houdt met een leuke shoot, je hond laat trimmen, etc, en je dan een paar dagen van te voren ineens hoort dat het allemaal misschien niet doorgaat?

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 12:21

Ach, kan er nu toch niks meer aan veranderen.
Ik ga nu naar het ZH :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 12:23

ZoeyDercks schreef:
Ach, kan er nu toch niks meer aan veranderen.
Ik ga nu naar het ZH :)

Succes, ik hoop voor je dat het meevalt (ik heb er een half jaar geleden eentje laten plaatsen, geplaatst onder verdoving en gelukkig weinig last gehad na afloop).

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 12:24

Zoey, als je iets organiseert dien je je verantwoordelijkheid te nemen, anders moet je niks organiseren.
Je wist weken geleden al dat je die afspraak in het ziekenhuis had. Op dat moment had je al actie kunnen en moeten nemen, danwel om het te verzetten, over te dragen, annuleren, of wat dan ook.
Dan had iedereen geweten waar die aan toe was.
Of je het nu leuk vindt om te horen of niet: je gaat er té gemakkelijk mee om.

Maar nogmaals: ik hoop dat je geen last hebt, dat het allemaal 100% meevalt én dat je zondag alsnog erbij kunt zijn om er met zijn allen een leuke meeting en dag van te maken en mooie foto's te kunnen maken.
In ieder geval heel veel succes in het ZH.

Wat mij betreft is het nu klaar: het gaat door, de planning ligt er, we laten dit achter ons, kijken vooruit naar zondag en genieten van de honden en het mooie weer :)