Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urko schreef:Ik zou er enorm van balen als het niet door gaat. Ik heb nogal wat dingen verzet en ik heb de hond speciaal voor deze gelegenheid laten trimmen, keek er enorm naar uit. Hij is al oud en heeft niet meer het eeuwige leven zeg maar.
Niemand van de andere fotograven die het op zich wil nemen? Ik kan eventueel (als er dan ook foto's gemaakt worden van mij en mijn hond) het heen en weer brengen wel op me nemen, dat ik bijvoorbeeld vooraf even model sta en dan wil ik best heen en weer lopen, geen probleem. Ik ken de weg, heb ervaring met honden (is mijn werk) en ik vind het niet erg om iedereen op en neer te brengen.![]()
5 fotograven en hoeveel modellen? Een nieuw tijdschema moet zo gemaakt zijn lijkt me.
@mondy: ik baal er ook wel een beetje van...

Hanna_94 schreef:Ik snap niet zo goed wat je niet netjes vind? Je vroeg zelf of 1 van de fotografen de organisatie wou overnemen, zodat indien jij toch niet mee zou kunnen de meeting gewoon kan doorgaan. Nou stel ik alvast een schema op, en is het niet goed?
Als ik jouw reactie zo lees, heb ik het gevoel dat je het sowieso niet wil laten doorgaan indien je er zelf niet bij zou kunnen zijn. Ik vind het ook heel erg voor jou dat je die afspraak net nu hebt, maar wij willen gewoon heel graag die meeting toch laten doorgaan. Dat lijkt me niet eens zo vreemd?
Tessya schreef:Urko schreef:Ik zou er enorm van balen als het niet door gaat. Ik heb nogal wat dingen verzet en ik heb de hond speciaal voor deze gelegenheid laten trimmen, keek er enorm naar uit. Hij is al oud en heeft niet meer het eeuwige leven zeg maar.
Niemand van de andere fotograven die het op zich wil nemen? Ik kan eventueel (als er dan ook foto's gemaakt worden van mij en mijn hond) het heen en weer brengen wel op me nemen, dat ik bijvoorbeeld vooraf even model sta en dan wil ik best heen en weer lopen, geen probleem. Ik ken de weg, heb ervaring met honden (is mijn werk) en ik vind het niet erg om iedereen op en neer te brengen.![]()
5 fotograven en hoeveel modellen? Een nieuw tijdschema moet zo gemaakt zijn lijkt me.
@mondy: ik baal er ook wel een beetje van...
Een kwestie van prioriteiten stellen. Ik heb altijd geleerd dat als je een afspraak maakt je je daar aan houdt, en niet op het laatste moment andere/dubbele afspraken maakt... Ik heb er ook rekening mee gehouden ivm andere afspraken.
Indien iemand de organisatie over kan nemen komen wij nog heel graag. Renco is ook niet meer de jongste en heeft ook niet het eeuwige leven helaas.
Als we nou kijken wie er zeker wel willen/kunnen komen en dan een soort van mini-meeting doen? Dan ipv een hele dag in twee groepen een halve dag met iedereen tegelijk?