Ben heel benieuwd of iedereen het een beetje met elkaar eens is geweest of dat er toch een heel andere uitslag gaat komen dan wat ik dacht .
Caily
Geplaatst: 05-02-13 13:28
Ik heb de stemmen geteld Moet zeggen, over de zes waren jullie het aardig eens, daar hebben ten minste acht mensen van de tien op gestemd, daarna volgen een paar modellen die een paar keer hoog gekozen zijn maar voor de rest niet. De cijfers vooraan zijn het aantal punten.
LET OP: Aangezien Milan_Lover eerder heeft genoemd dat ze maar een paard kan meenemen kan het zijn dat er twee paarden tussenuit vallen. Dan mag Wesley mee
Leuk! Wat veel stemmen zeg, dat had ik niet gedacht! Bedankt!
Jorinda
Geplaatst: 05-02-13 17:53
Is een super leuke, gevarieerde lijst geworden! Veel plezier allemaal alvast, ik zal aan jullie denken als ik aan de taart zit hahaha. En Clau: dat moet wel lukken toch in een 1,5 paards trailer, voor een half uurtje ongeveer? Zal ik die vrijdag komen helpen met Douwe poetsen?
Leuke lijst, mijn vervoer kan niet mee mocht iemand vanuit emmen\wezup etc richting assen gaan en mij mee kan nemen zal het top zijn. Lukt dat niet ga ik ander vervoer regelen
Sorry dames, heb vandaag een beetje een vreemde dag gehad, geen tijd meer om verder met de meeting bezig te zijn. De modellen krijg zsm een Pb. Jullie mogen ook mij Pb'en, voornaamste wat ik wil weten is voorkeur voor ochtend of middag. We hebben geen hengsten meen ik dus daar hoeven we geen rekening mee te houden
Marieke: Wesley mag ook mee! Ik heb met Milan_Lover overlegd, zijn neemt in eerste instantie alleen Douwe mee, en dan ben jij de eerst volgende op de lijst. Mochten er nou dramatisch veel modellen wegvallen gaat ML kijken of ze er twee in de trailer kan proppen
Caily
Geplaatst: 08-02-13 05:18
Ik heb een indeling gemaakt van ochtend en middag. DEZE IS ONDER VOORBEHOUD! Ik heb van enkele mensen hun voorkeur ontvangen, waarna de middag al volzat en ik de rest dus bij de ochtend heb gezet. Mochten er nou bij de ochtend mensen zitten die daar totaal niet kunnen, dan kan ik kijken of er misschien geschoven kan worden. Wil het niet met de modellen, dan misschien met de tijd.