Nu lekker m'n bedje in.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:MooiMag ik vragen wat je instellingen waren daar?
Ik moest zo lachen om jullie trouwens met Tessa... : 'Ja ik heb die huizen op de achtergrond! Oh ik niet, ik zie niks qua achtergrond... Jij mag niks zeggen met jouw nieuwe lens'
Leonyr schreef:MyWishMax schreef:MooiMag ik vragen wat je instellingen waren daar?
Ik moest zo lachen om jullie trouwens met Tessa... : 'Ja ik heb die huizen op de achtergrond! Oh ik niet, ik zie niks qua achtergrond... Jij mag niks zeggen met jouw nieuwe lens'
![]()
Was erg gezellig, maar was stiekem wel jaloers op jouw lens Madelon. Had de aankoop van een dergelijke lens twee maanden geleden op mijn lijstje staan, maar daar is toen voor in de plaats een nieuwe camera uit gerold.
Goof schreef:Een berg sneeuw? Ik ben nu bij Rotterdam en er ligt echt geen vlokje sneeuw hoor en glad is het ook niet.
MadelonSunny schreef:HahaIk weet hoe je je voelt. Heb maanden gespaard en zowat bij mensen die deze lens hadden 'm uit hun handen gekeken
Had zoooooveel geluk dat ik Jill, een paar dagen voordat ze der ouwe lens (die ik nu dus heb) ging inruilen voor de Nikonvariant, op fotomeeting zag. Ze had de dag voor de fotomeeting besloten mee gaanDus toen ging ze 'm niet meer inruilen maar aan mij verkopen