@ Fair van mij mag je je aanmelden als fotograaf ! ( ik ben voor )
@ fladdelover a jakkie. ik heb een verrekte knieband, maar ik zit nog te paard hoop voor je dat t snel over is !
NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen
Geplaatst: 12-03-13 15:49
Ik heb er echt zin in!
Marianne en ik kunnen te paard natuurlijk altijd mensen ergens heen begeleiden :p Ik heb even op google en google maps gezocht, en uiteidenlijk heb ik een parkeerplaats kunnen vinden! Bij Restaurant de Trochreed is een groot parkeerplek waar wel vaker trailers staan geparkeerd (voor marathons e.d.) Misschien dat we het beste daar kunnen verzamelen?
Oohhh handig die parkeerplaats nu weten we waar we heen moeten gaan we daar verzamelen ? Misschien wel handig om te vragen als we daar wel in een keer met groep paarden aan mogen zetten
Het is misschien wel handig om even te mailen of te bellen ja! Iemand die dit op zich wil nemen? Eventueel wil ik het ook wel doen, maar misschien dat TS dit even kan doen? Ik heb het namelijk nogal druk...
@TS moet er nog wat geregeld worden ? anders zou ik kunnen kijken of ik of een van de andere mensen t kan doen. ik denk dat er namelijk wel meer mensen zijn die wat zekerheid willen hebben
Ik kom even binnenvallen Emmy had me hierop getipt, jullie waren met een klein groepje en het is lekker dicht bij mij. Ik zou wel als fotograaf mee willen?