Ik ben gesteld, en waardeer, jullie eerlijkheid. Dankjewel! Vooral Urosa. Wat betreft houden aan afspraken ben ik het helemaal met je eens, ik moet zeggen dat dit ook wel extreem is, de afgelopen keren bleef het na het stemmen voor de modellen bij twee, hooguit drie afmeldingen voor modellen en fotografen samen. Het enige wat ik kan doen ik veel per Pb regelen dat het persoonlijker is en expliciet aangeven dat akkoord gaan betekend dat ik verwacht dat je er bent. Ik weet niet of jij nog andere dingen hebt?
Modellen zijn het probleem niet, daar is nagenoeg altijd wel aan te komen. Ik heb inderdaad niet iedereen vd reservelijst benaderd, gezien het aantal fotografen in verhouding moet blijven. Als het aantal modellen niet via bokt was gelukt had ik wat mensen uit de omgeving gevraagd; ik heb er 6 jaar gewoon en verzorg er al 4 jaar een paardje daarvoor op manege's gereden, dus ken mensen genoeg.
Waar het probleem zit is de fotografen. Er waren veel aanmeldingen, maar een naar ander melden zich af, ene met reden, anderen niet meer dan een "ik kom toch niet". Dit weekend is ook EFF, denk dat dat ook wel een en ander kost aan manschap fotografen. Na al een paar keer hier en daar rondvragen door zowel mijzelf als andere deelnemers hier heb ik gisteren nog een flyer gemaakt en deze digitaal verspreid over bokt en facebook, ook dat mocht niet baten. Denk dat elke fotograaf hier uit de buurt hem wel heeft gezien maar gewoon niet kan/wil. En dan houdt het toch echt op, helaas. Alle (potentiële) fotografen waren op de hoogte van het feit dat ik pas modellen erbij ging zoeken op het moment dat de fotografenlijst langer zou worden.
Het aantal fotografen en modellen moet in verhouding zijn, je kan niet met 8 paarden op 3 fotografen gaan fotograferen, dat wordt veel te veel wachten voor de modellen. En bovendien; sommige eigenaren komen van best wel een eindje, betalen brandstof, huren een trailer, steken dagen in het voorbereiden van hun paard. Dat vind ik helemaal super, maar ik vind dat niet eerlijk voor zo'n klein aantal fotografen. Het beeld van een fotomeeting is relatief veel fotografen, dat kon ik nu niet bieden, het hele concept is dus weg.
Van geen zin hebben is bij mij in ieder geval geen sprake, ik verzorg Kyra al van veulen af aan, ben enorm trots op haar en het feit dat ik er nu zomaar op mag en kan stappen,heb dat graag vast gelegd. Het maakt voor mij niet uit of ze dan wel of geen dikke vacht en wel of geen witte staart heeft (sterker nog, huis tuin en keuken paard laat pas echt zien hoe wij zijn), ik organiseer deze meetings omdat ik het leuk vind, ik vraag er vrije dagen voor op 't werk. Het weer is prachtig dit weekend, dus ja, ik baal.
Baal behoorlijk wel te zeggen, maar ik wil als ik iets doe het ook goed doen, dus dan verplaats ik het liever naar een datum dat dit selectieve clubje kan en vul dat aan totdat er wel een noemenswaardig aantal deelnemers is.
@Nadita, het gaat om een meeting in deze omgeving, volgens mij kan ji alleen bij Zeegse mee, daar sta je ook op de lijst. Zowel hier als Balloerveld is een stukje lopen van parkeerplaats naar het veld, dit is iets wat ik echt niet kan veranderen.