farpz schreef:Jammer hoor.
inderdaad... Gismo ligt in een hoekje te huilen, het had 'm zo leuk geleken...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maj0 schreef:Kwieb idemdito zal niet altijd even goed blijven liggen/zitten maar dat is met de riem hetzelfde meestal blijft ie wel liggen/zitten als wij dat willen
Leffroi schreef:Hoop alleen niet dat mijn hond heel vervelend wordt, dat is namelijk waar ik zelf best bang voor ben. Tot nu toe is het altijd goed gegaan in een groep hoor en hij loopt ook absoluut niet weg, maar dat hij niet in de weg loopt zeg maar xD
essy87 schreef:Ja, voor de afvallers is het inderdaad jammer.Het was ook zo'n enorme lijst. Maar de fotografen zijn natuurlijk altijd gewoon te boeken voor een shoot
Ik wel in ieder geval, mocht je toch graag binnenkort foto's willen van je viervoeter!
Jorinda__ schreef:Ik vind het prima als de honden eerst los gaan, maar dan moeten alle baasjes wel zorgen dat ze niet vies worden en niet in het water gaan, want dat is niet leuk voor de portretfoto's voor de fotografen, die moeten er namelijk wel iets aan hebben voor hun portfolio en natte, vieze honden is niet geschikt als portfolio materiaal...
Saskiaa_ schreef:Mooie lijst is het geworden.Mijn nummer 1 staat er helaas niet bij, maar die is wel nummer 1 van de reservelijst...
kuzznathalie schreef:Saskiaa_ schreef:
Mooie lijst is het geworden.Mijn nummer 1 staat er helaas niet bij, maar die is wel nummer 1 van de reservelijst...
Ik voel me vereerd![]()
![]()
Saskiaa_ schreef:Tja, ik heb gewoon een zwak voor Rhodesians. Dat koppie is gewoonweg fantastisch!
Jorinda__ schreef:Maar honden hoeven ook niet aan de lijn voor portretfoto's, zolang jij als baasje maar de overhand hebt zeg maarDus als jij tegen je hond zegt "zit en blijf" (of welke commando's jullie gebruiken) en hij doet dit dan ook daadwerkelijk, dan zie ik er geen probleem in
Saskiaa_ schreef:Nou, dat leren kennen kan geregeld worden, toch?![]()
kuzznathalie schreef:De vervolgmeeting was toch ergens in april?! Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Jorinda__ schreef:Maar honden hoeven ook niet aan de lijn voor portretfoto's, zolang jij als baasje maar de overhand hebt zeg maarDus als jij tegen je hond zegt "zit en blijf" (of welke commando's jullie gebruiken) en hij doet dit dan ook daadwerkelijk, dan zie ik er geen probleem in