Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDenies schreef:Gowlan schreef:Ik hoop dat ik mn paard op tijd wit krijg.. Met zijn pisbenen.. :/
Ik heb zilvershampoo gehaald, hoop dat het werkt!
En het moet wel droog blijven!
Shampoo op een borstel doen - en schrobben maar!
Gowlan schreef:Hahaha
Over dat met de prikkertjes.. Ik twijfel nog of ik het ga doen.. Ik ben echt zo bang dat hij uitbreekt en in de maas beland..
Dus eigenlijk de vraag: mijn nichtje gaat mee (die rijd hem ook) dus zouden daar misschien foto's mee mogen worden gemaakt én foto's van mij en Djodjo ?
Misschien als ze erop zit (zonder zadel?) dat hij wel tussen de prikpaaltjes kan (?),
Maar moet het nog even bekijken.. Ik snap mijn pony niet, als je erop zit is hij zoooo braaf en ook op ander terrein. Maar aan de hand moet en zal hij losbreken
saabine schreef:Gowlan schreef:Hahaha
Over dat met de prikkertjes.. Ik twijfel nog of ik het ga doen.. Ik ben echt zo bang dat hij uitbreekt en in de maas beland..
Dus eigenlijk de vraag: mijn nichtje gaat mee (die rijd hem ook) dus zouden daar misschien foto's mee mogen worden gemaakt én foto's van mij en Djodjo ?
Misschien als ze erop zit (zonder zadel?) dat hij wel tussen de prikpaaltjes kan (?),
Maar moet het nog even bekijken.. Ik snap mijn pony niet, als je erop zit is hij zoooo braaf en ook op ander terrein. Maar aan de hand moet en zal hij losbreken
Ik ga mijn paard ook niet loslaten tussen die prikpaaltjes hoorweet zeker dat ze erdoorheen rent en ga dat risico daarom ook niet nemen
Ik ben ook met 1 paard en twee mensen en dat was gewoon goed werd er gezegt