sloffiee schreef:ik rij vanuit leeuwarden.. er kunnen met mij ook mensen mee rijden =)
Hey,
Zit je in de ochtend of middag groep? Ik zoek nog vervoer vanuit Leeuwarden (met hond dus). Het zou heel fijn zijn als ik met je mee kan rijde.
(Als het weer het toe laat dan).
Groetjes Kirsten

Geplaatst: 06-11-12 13:47
               Geplaatst: 06-11-12 13:47				          beterschap en hoop dat je wel mee kan zondag!
 beterschap en hoop dat je wel mee kan zondag!                                                          

Ze is aanspreekpunt dus op de dag zelf, samen met mij.
 Ze is aanspreekpunt dus op de dag zelf, samen met mij. Accu laadt nog maar half op, heb wel 2 nieuwe besteld maar die moeten uit China komen, duurt meestal 2-4 weken maar ze zijn 24 okt pas verstuurd, dus is een beetje net wel of net niet.. En ik kan met mijn geheugenkaartje steeds minder foto's maken. Als ik zeg maar na een fotoshoot 100 foto's nog kan maken, en ik haal de foto's van het kaartje af dan blijft het op 100 staan en kaartje formatteren haalt niets uit, heb k ook al 20 keer gedaan ofzo
 Accu laadt nog maar half op, heb wel 2 nieuwe besteld maar die moeten uit China komen, duurt meestal 2-4 weken maar ze zijn 24 okt pas verstuurd, dus is een beetje net wel of net niet.. En ik kan met mijn geheugenkaartje steeds minder foto's maken. Als ik zeg maar na een fotoshoot 100 foto's nog kan maken, en ik haal de foto's van het kaartje af dan blijft het op 100 staan en kaartje formatteren haalt niets uit, heb k ook al 20 keer gedaan ofzo  En ik kan nu dus nog maar 50 foto's maken... Heb geen ander geheugenkaartje (Compact Flash)..
 En ik kan nu dus nog maar 50 foto's maken... Heb geen ander geheugenkaartje (Compact Flash)..                                                         
 Haha. Geeft niet hoor, het is woensdag, dan mag het haha.
 Haha. Geeft niet hoor, het is woensdag, dan mag het haha.