Hahahah Tristian ga jij ook al pebbels noemen hahaha Jaa pebbels ken hard hoef alleen co te zeggen en je vliegt:P was erg gezellig onze ritjes heen en weer hihihi,,:-)
Wat is er met de kleine z'n beentje ? zat in die groep maar heb het denk ik gemist ? is toch niks ernstigs gebeurd ? zit met smart te wachten op de leuke foto's, tot nu toe ziet het er allemaal VEEEEEL belovend uit top!
Rachelle_DL
Geplaatst: 29-09-12 18:22
Nog een laatste foto, nu ffies eten en zo de rest eropzetten.
Wat een lieve foto!
LynnDenise
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-12 18:22
Ik had het ook gemist, die kleine is met zijn been bij het bruggetje door de omheining gegaan.
irisvtzant91
Geplaatst: 29-09-12 18:26
Meidennnn geweldig zeg !!! zit hier met mn ouders mee te kijken geweldigggg... ik ga me zo even aanmelden op die site die op blz 17 word aangegeven, kan ik hier wanneer ze klaar zijn de fotos terugvinden?.. mochten we ze willen bestellen kan dat dan via jullie ? en uh.. heel wat anderss. ik wil het binnenkort ook met men tink in barendrecht gaan doen.. misschien vinden jullie fotograven t wat om daar ook heen te komen, ? prachtig bos aan t water.. ook mooi voor blackfotos.. schelpenpaden enz. Voor nu vandaag heb ik er van genoten en vond ik het super gezellig ! ( voor fotos van bono kunnen jullie in mn profiel kijken ) groetjessss
Wat betrefd zn beentje.. hij loopt nog lekker soepeltjes en was zo blij toen hij thuis kwam, t eerste half uur staan hinneken, hij loopt niet raar.. is een vervelemd schaafwondje geworden maar goed.. morgen nog even goed afspoelen en dan komt t wel goed.. geen "eng" wondje, "gelukkig"
Jaaaa,, leuk ! Nu weet ik waar ik je van ken !! van Tristan !! maar waar kennen wij elkaar van dan.. Ik hoorde in mn achterhoofd al steeds ... TRISSSSS.. dat zeg je altijd.. OJA WACHT jij stond ook bij Eliza !!! hoevebinnenland!!! Toen had ik Waldo nog !!!