_baxter_ schreef:Ik snap helemaal niks van dat schema Rachel (Trusthim) heeft het uitgelegd. Heb je al vervoer?
Eerst zitten jullie bij ons Denise De rest volgt vanzelf. is niet zo'n heel moeilijk schema hoor Mooie foto's en leuke en goede uitleg Frans..
JAZZ4ff schreef:_baxter_ schreef:Ik snap helemaal niks van dat schema Rachel (Trusthim) heeft het uitgelegd. Heb je al vervoer?Oki ik zie het wel dan Ik kom op de fiets als het weer meezit, anders met de bus.
trustHim schreef:Is er bij de fotograven intresse in foto's in een lange zwarte "gala"jurk? Dan neem ik hem meeJa
Is het alleen afwachten wie hem voor de lens krijgt hahaha, al ben ik wel super snel met kleding dus ff snel omkleden gaat ook wel
trustHim schreef:Haha denk dat jij niet de enige bent, ligt ook aan de plek, of het past zeg maar,Het gaat passen.@Richard, pocket wizzard firmware zijn geupdate voor de 5Dmk3, kan je een x uitbroberen.
Murthul schreef:Richard, PB jij je nummer nog eens naar mij, dan kan ik je stalken Had jij mijn nummer dan nog niet?
Bagheera_206 schreef:Murthul schreef:Richard, PB jij je nummer nog eens naar mij, dan kan ik je stalken Had jij mijn nummer dan nog niet? Misschien wel, maar niet in mn phonie gezet
Murthul schreef:Ik wil morgen ook nog even langs huis, neem ik rode galajurk mee Mooi, voor mij mogen alle modellen hun gala/feest kleding meenemen.Liefst met sieraden erbij.Wordt een mooie glamour en fashion shoot.