moet ik trouwens de planning uitprinten of is dat niet nodig
Anoniem
Geplaatst: 06-10-12 12:56
Ben net een buitenritje wezen maken in het bos. Kon de schuilenburgerweg niet vinden dus zal zo nog eens op de.routeplanner gaan zoeken het is wel heel erg nat en drassig in het bos,maar dat is ook wel weer leuk
Patty14
Geplaatst: 06-10-12 12:57
Yvonne_V schreef:
Beetje raar van de anwb maar kben allang blij dat ik hem gevonden heb
nu nog ff de camera aan de lader leggen
Goed dat je het zegt. Laat ik dat ook maar is doen.
Hoeveel gig nemen jullie aan geheugen kaartjes mee ?
Yvonne_V
Geplaatst: 06-10-12 13:00
ik neem een kaartje van 4 gig en een kaartje van 8 gig mee ik hoop dat dit voldoende is:P
Ik heb maar 1kaartje van 8 gig. Weet niet of ik hier genoeg aan heb. Misschien dat ik mn laptop mee neem en dan ik ze in de pauze alvast erop zet. En dan een lege heb voor de middag groep.
Heb er zin in! Wel superstrakke planning morgen dus hopelijk loopt het niet uit. Ik twijfel nog wel over de standfotos van mn paard, zoals ik al eerder zei is hij wat mager op dit moment helaas..
Yvonne_V
Geplaatst: 06-10-12 18:48
hmmm misschien aangeven met anwb routeplanner? daar vind hij hem namelijk wel
Valt de magerheid niet iets te verbloemen trouwens? (bijv door uit een andere hoek te schieten)
carolina1278
Geplaatst: 06-10-12 18:50
Nou bordjes hangen vanaf afslag Haarle..
- Nijverdal - Richting Raalte - Onderaan de bult bij de stoplichten rechtdoor - Afslag Haarle (links) - helemaal rechtdoor rijden tot t splitsing en daar links (is minuut of 5 rijden..) - helemaal rechtdoor rijden tot t splitsing en daar rechts - eerste weg links, ca 200 meter verderop is parkeerplaats aan je rechterhand
Laatst bijgewerkt door carolina1278 op 06-10-12 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Liin
Geplaatst: 06-10-12 18:50
Maar als ik bij google Mao's op bezoekerscentrum zoek kom ik aan de andere kant van de holterberg dan schouwenburgweg? Het lukt me niet haha
Vanuit Deventer: - Spanjaardsdijk - Dan kom je uit in het centrum van Heeten - neem provinciale weg richting Holten / Nieuw Heeten - voor nieuw heeten krijg je afslag naar links naar Haarle = Poggerbeltweg - Nu kom je uit in Haarle - weg uitrijden tot t splitsing en rechtsaf - dan bordjes volgen
Wij hebben meegedaan aan de boscross in Haarle, is het daar in de buurt? Google maps lijkt het wel in die buurt aan te geven. Wij hadden toen de afslag naar atractiepark Hellendoorn, dacht toen echt dat mijn tom tom het verkeerd had.