Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Desteney_ schreef:Ik heb geen paaltjes ik ken ook niemand met paaltjes. Anders laat je ze maar gewoon hoor, dan houden we de paarden wel aan een halstertouw/hengstenketting of gewoon teugels van 't hoofdstel.
Neemt wel iedereen hun hoofdstel mee? Ik ben een hoofdstellen gek, hahaha.
Eske, je kan daar niet met de auto komen voor zover ik weet. Misschien kunnen je ouders je gewoon afzetten bij het meertje? Dat is makkelijker te bereiken met de auto.
EskeGirl schreef:Het jammere is dat mijn ouders nu niet thuis zijn. Maar ik denk dat we zaterdag gaan kijken, ik denk dat mijn vader het wel weet.
Tesssie14 schreef:Maar volgens mij is nu alles geregeld! nu nog 1 vraagje aan iedereen!
ik heb nagevraagt over de prikpaaltjes. de prikpaaltjes zijn op het moment allemaal in gebruik. als er echt geen andere oplossing is dan mag ik alles afbouwen en moet ik het derna weer opbouwen. dus wil eerst aan jullie vragen of jullie nog ergens paaltjes hebben?
Nooor_ schreef:Tesssie14 schreef:Maar volgens mij is nu alles geregeld! nu nog 1 vraagje aan iedereen!
ik heb nagevraagt over de prikpaaltjes. de prikpaaltjes zijn op het moment allemaal in gebruik. als er echt geen andere oplossing is dan mag ik alles afbouwen en moet ik het derna weer opbouwen. dus wil eerst aan jullie vragen of jullie nog ergens paaltjes hebben?
Heb geen paaltjes, maar we kunnen het toch net zo goed aan een longeerlijn doen dan? (; Want anders is het ook weer zo'n gedoe voor jou