Dat kan wel Joy, uhm, tien voor half 10 bij mij dan? Zijn we 10 over half op de heide, moeten we modellen opvangen en richting parkeerplaats dirigeren en de rest opwachten
IloveAnoukje
Geplaatst: 13-09-12 17:41
EllisL schreef:
Dat kan wel Joy, uhm, tien voor half 10 bij mij dan? Zijn we 10 over half op de heide, moeten we modellen opvangen en richting parkeerplaats dirigeren en de rest opwachten
Zal het even vragen aan me moeder straks je hoort ervan !
Schema´s portret af, als er nu nog iemand afzegt kan je me van de grond af komen schrapen Let wel op, nummers van Diana en Veronique zijn veranderd!! Het klopt trouwens dat Rogan bij portret er niet bij staat, die komt nl na de portetfoto´s, dat we met alle fotografen zijn portretfoto´s doen e.d.
Ohja, paard heet Des. Is geen volle AV hoor! Das mijn jonkie, maar die blijft nog ff thuis, misschien volgende keer, eerst wat meer trailerkilometertjes in de benen voordat ie Zeeland uit mag
@Nicole, Lonneke en ik hebben besloten dat er 10 - 15 webbestandjes op een aangemaakt forum komen te staan. Fotografen zetten er dan een link bij van Oypo.nl waar de foto's nabesteld kunnen worden. Iedere fotograaf heeft wel zijn eigen tarieven
Ellis ben lastig, maar zou ik de pre voor stand en losgooi foto's mee mogen nemen? in plaats van Deandy? Mijn kleintje is er toch niet veel mee bezig .