Stel dat het echt heel slecht weer gaat worden zondag, gaat het dan nog allemaal wel door? En wanneer zou dat dan besloten worden? Weerplaza geeft nu nog een klein beetje regen, vooral in de ochtend.
Geloof niet dat het doorging bij regen, had ik ook gevraagd. Ik moet het zaterdag voor zes uur toch wel echt weten, anders betaal ik trailerhuur voor niets
Margot: kim mn verzorgster komt mee als hulp, wat wel nodig is met twee uks haha. dat is oke lijkt me?
Vealosz
Geplaatst: 27-08-12 21:44
Mossel schreef:
Vealosz, Russelnuwell kon ook niet. Ik zou nu voorstellen om 2 fotografen alleen te zetten, dan hoeven er ook geen modellen te wachten..
Er blijft dat sowieso een "pauze" We hebben dan alsnog 5 groepen. Ik ga even kijken hoe ik dat ga doen.
Ik heb Estee ws mee voor hulp Marie. Wil mams niet teveel laten doen....
Vealosz
Geplaatst: 27-08-12 21:53
Ik heb Onassa gePBt of zij mee wilt. Dat houd in dat er dan 1 fotograaf alleen is. Ik ben aan het proberen daar een 2e fotograaf voor aan het bij zoeken, dat hoor ik zsm.
Voor het zelfde geldt had ik ook iemand gevonden?! Ik was namelijk ook gewoon opzoek. En blij is een groot woord. Maar goed zinloze discussie over een eigen mening