er zitten twee kaartjes in mijn camera, 1 van 8 GB en 1 van 1 GB, dus het is inmiddels ook niet meer vreemd als ik van een meeting thuiskom met ruim 2200 foto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hamsterfan schreef:Ik had er pas een in op de andere meeting van 2G en nog een 512mb kaartje en dat was genoeg, afgelopen zondag zowel mijn 4G als dat 512mb kaartje vol geschoten, maar gek genoeg konden er afgelopen zondag maar 200+- op mijn mb kaartje terwijl dat er normaal zeker 600 zijn dat vond ik wel raar
.
NinaCharlie schreef:Anne_mieke88 schreef:...zeg dat ik 2 juni een bokt-fotograven-meeting heb zegt mijn vriend; " Ja ik weet hoe dat gaat dan maken ze natuurlijke foto's dus moet je helemaal naakt...tja ik weet hoe dat er aan toe gaat"
![]()
Is dat de meeting waar ik 2 juni ook naartoe ga? Dan blijf ik thuis
Anne_mieke88 schreef:op de soesterduinen? whaha ja je moet naakt(volgens mijn vriend)
Marjoow schreef:Ik zit nog te twijfelen wat ik zelf qua kleren aandoe. Sws rustige kleuren, maar ik weet niet wat...
Laurahh schreef:@Annemieke, ik zou toch wel wat kleren aan doen tijdens het rijden hoor! Anders word het nog lastig denk ik
Marjoow schreef:Het is het gemakkelijkste om alles gewoon mee te nemen. Er is een boom waar je zadels op kunt hangen en er kunnen misschien ook kleden meegenomen worden
Jinte schreef:Marjoow schreef:Het is het gemakkelijkste om alles gewoon mee te nemen. Er is een boom waar je zadels op kunt hangen en er kunnen misschien ook kleden meegenomen worden
Kleden mee is wel een goeie ja. Zadels meenemen is wel t makkelijkste maar niet verplicht. Scheelt toch weer ff heen en weer lopen.
zelf neem ik een emmer en 1 of 2 flessen water mee, zeker op zo'n warme dag als deze. Er is verder geen water aanwezig.