Nu ga ik nog langs Myrna, want haar stippeltje moet nog ingevlecht worden en daar zou ik meehelpen, dus dan heb ik mn fiets nog nodig. haha. Dus dat is niet nodig deze keer, dank voor het aanbod!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
monnikenburg schreef:Das goed haha
Nou dan wip ik gewoon aan, kan ik ook mooi de groepsfoto's van jullie nemen.
Mits de rest van de deelnemers er geen probleem mee hebben hoor.
Abeltje1990 schreef:Is het trouwens een probleem als ik de jack russels van sas meeneem?
Zijn paarden gewend, blaffen veder niet, zijn vooral bezig met snuffelen en de ander is gek op zand, maar mocht er nou een paard bang van zijn dan kan het niet
Ik heb er geen problemen mee als monnikenburg langs komt, hoe meer zielen hoe meer vreugd??
monnikenburg schreef:hebben jullie al draad en paaltjes trouwens?
anders zou ik dat eventueel ook wel mee kunnen nemen.
Nu heb ik gelukkig zaterdag toch wat te doen, zou naar de NMPRS hengstenkeuring gaan maar door mijn migraine durf ik de reis van 2 uur heen en 2 uur terug niet op mijn eentje aan, balen dus.
Abeltje1990 schreef:Blaffen naar paarden doen ze eigenlijk nooit. En bijten zeker niet. En strand zijn ze toch met andere dingen bezig.
Blingh schreef:steefvicky schreef:Oh maar als Diana ze ook mee kan nemen hoeft Blingh er niet al om 11:20 te zijn maar om 12:00 ofzo pas. Je moet het zelf maar zien hoor.
Oh echt,zou wel fijn zijn.
Ik moet namelijk eerst zo`n 17 pakken vlas uit de trailer sjouwen
monnikenburg schreef:ik zal morgen ff opzoeken hopeveel palen ik precies heb, zal er wel een paar bij prince uit de wei rukken whahaha