Denk dat Amersfoort eigenlijk niet te doen is, zeker omdat er (vooral in het weekend) nog behoorlijk was mensen langs en om de poort komen en die mogelijk dan ook op de foto's staan.
Verder is het voor mij wel makkelijk te bereiken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Ja, stukje muur en poort zijn leuk hoor maar het zou fijn zijn als er ook bos ofzo in de buurt was en dat is hier niet. Dan zouden we na een tijdje met zijn allen moeten verkassen naar een bos in de buurt of een ander kasteel...
pinkie87 schreef:maar dacht eigelijk dat deze meeting zonder paarden zou zijn
Lauke schreef:oeh leuk locaties!
Denk dat Amersfoort eigenlijk niet te doen is, zeker omdat er (vooral in het weekend) nog behoorlijk was mensen langs en om de poort komen en die mogelijk dan ook op de foto's staan.
Verder is het voor mij wel makkelijk te bereiken
Marjoow schreef:Bellatrix schreef:Dat is voor mij 50 minuten rijden. Kan net, langer wil ik persoonlijk niet rijden.
Weet dat sommige mensen verder moeten rijden hoor.
Ik wil graag meerijden dan, misschien heb ik zelfs mijn rijbewijs wel tegen die tijddenk het niet hoor, maar dan zouden we evt kunnen afwisselen?
Bellatrix schreef:Dat is voor mij 50 minuten rijden. Kan net, langer wil ik persoonlijk niet rijden.
Weet dat sommige mensen verder moeten rijden hoor.
Bellatrix schreef:Nee, snap ik Ali.Wat zou dan eventueel een andere optie zijn?
Meer richting Ermelo ofzo? Het zou leuk zijn als het voor allemaal een beetje te doen is maar dat gaat moeilijk worden.