Richard ook gave foto's.
De draaimolen foto's zijn ook leuk geworden

Ik vind de 'scheve' foto van Daphne waar wij op staan een foto te maken ook leuk geworden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Let op het detail in de foto:
Even ter info als niet-nuttige info.Als dit niet is gefotoshopt, maar gewoon de lensflares zijn van de lens die op de camera zat kun je aan het vijfhoekje zien dat het om een lens ging met 5 diafragmabladen.
Volgens mij hebben al onze 70-200mm f/2.8's 8 diafragmabladen en zul je het bijna niet voor elkaar krijgen om achthoekjes te zien.
Balou_k schreef:Bagheera_206 schreef:Let op het detail in de foto:
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-U4yUxW4-A8k/TqHuuKObKDI/AAAAAAAACYI/5JdXTixGL6A/s720/_MG_1003.JPG[/im g]
Even ter info als niet-nuttige info.Als dit niet is gefotoshopt, maar gewoon de lensflares zijn van de lens die op de camera zat kun je aan het vijfhoekje zien dat het om een lens ging met 5 diafragmabladen.
Volgens mij hebben al onze 70-200mm f/2.8's 8 diafragmabladen en zul je het bijna niet voor elkaar krijgen om achthoekjes te zien.
?
Ik deed gewoon klik met de camera
Bagheera_206 schreef:Let op het detail in de foto: