Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CoronaLime schreef:Ik zou persoonlijk liever de gok niet nemen, tijdje terug hadden we een meeting waarbij we dachten jooo valt wel mee, maar toen hebben we dus de hele dag in de regen gestaan
Vooral omdat iedereen hier zoveel moeite in steekt met jurken enzo, zou ik het niet van het weer af laten hangen. Dan moet het gewoon perfect zijn met een licht zonnetje erbij! Ik zou het namelijk echt zonde vinden van de moeite (wassen jurk kopen, haar en make up..) en dat het dan allemaal van die net niet foto's zijn, omdat het zulk grauw weer is... Maargoed, dat is mijn meningals iedereen zegt gaan, dan zijn we er hoor
PlienR schreef:CoronaLime schreef:Ik zou persoonlijk liever de gok niet nemen, tijdje terug hadden we een meeting waarbij we dachten jooo valt wel mee, maar toen hebben we dus de hele dag in de regen gestaan
Vooral omdat iedereen hier zoveel moeite in steekt met jurken enzo, zou ik het niet van het weer af laten hangen. Dan moet het gewoon perfect zijn met een licht zonnetje erbij! Ik zou het namelijk echt zonde vinden van de moeite (wassen jurk kopen, haar en make up..) en dat het dan allemaal van die net niet foto's zijn, omdat het zulk grauw weer is... Maargoed, dat is mijn meningals iedereen zegt gaan, dan zijn we er hoor
Ja ben ik het mee eens! Zou wel zonde zijn...
Hoe denkt de rest er over om een nieuwe datum te prikken?
Ik zou volgende week zaterdag of zondag wel kunnen eventueel..
Wil eigenlijk niet nog weer een maand uitstellen haha
Kimley schreef:Ik denk ook dat het morgen allemaal wel mee gaat vallen. Het zou de hele week al zo slecht weer zijn, en hier viel dat allemaal wel mee
Ik zou het heel jammer vinden als je het nu gaat verzetten, ik kom sws als je het door laat gaan.
Een andere datum zou mij juist net weer niet uitkomen. En dan zit je waarschijnlijk met het zelfde probleem
PlienR schreef:Kimley schreef:Ik denk ook dat het morgen allemaal wel mee gaat vallen. Het zou de hele week al zo slecht weer zijn, en hier viel dat allemaal wel mee
Ik zou het heel jammer vinden als je het nu gaat verzetten, ik kom sws als je het door laat gaan.
Een andere datum zou mij juist net weer niet uitkomen. En dan zit je waarschijnlijk met het zelfde probleem
Ja haha maar als er verder geen modellen komen dan hebben we er niets aan..
Nou weet je wat.. mochten er 3 of meer modellen willen komen dan laat ik het doorgaan voor die modellen.