Ik ben de hele dag aan het werk dus niet eerder dan vanavond van mijn kant ieder geval dames
CoronaLime
Geplaatst: 04-04-16 11:25
Alvast een klein voorproefje! Ik moet van 20 maart nog een paar foto's af maken en dan zijn jullie aan de beurt
Oh en voor de eigenaren; Foto's publiceer ik op mijn site, www.lindamara.nl, vandaar kan je de foto's met logo downloaden! Deze hieronder zijn (heel lui) met bokt upload dus verkleind en niet zo'n prachtige kwaliteit
xPearl
Geplaatst: 04-04-16 11:59
-Ook even lui via de bokt upload-
Ik heb die ochtend gewoon even wat geklikt. Dus verwacht van mij maar niet teveel, haha
nobje
Geplaatst: 04-04-16 12:14
Wauw wat een mooie foto's zijn er weer geplaatst... Je krijgt meteen zin om weer te gaan
Even snel een paar foto's . let niet op kwaliteit want via bokt ge upload . Graag even van de modellen het e-mail adres dan stuur ik ze via wetransfer. Word er ook een weebly site gemaakt? Vind het altijd wel leuk om foto's van andere mensen te zien.
Haha Kimley, zal er wel aan hebben gelegen dat ze nog jong zijn
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 04-04-16 16:12
Een fb pagina met alle foto's ben ik zelf geen voorstander van... i.v.m. de kwaliteit na het uploaden van de foto's op fb. Dat zou ik echt zonde vinden
Een weebly pagina is misschien wel een idee. Voor nu plaats ik ieder geval alle foto's op mijn eigen pagina: http://cynnfotografie.weebly.com/havelte-2016.html Behalve de voorproefjes staat er nu nog niet meer op dan gisteren het geval was. Wanneer er een model volledig klaar is, zal ik dat hier vermelden met nogmaals de link erbij
Kimley
Geplaatst: 04-04-16 16:12
Esaqar schreef:
Haha Kimley, zal er wel aan hebben gelegen dat ze nog jong zijn
Nah haar vriendinnetje evie ging mee. Maar die ging uit rijden
En het paard van Nobje andwoorde elke keer en in de verte hoorde ze evie