Ik denk dat als modellen speciale verzoekjes hebben we dat vast ter plekke wel aankunnen geven toch En de foto ideetjes qua poses bijv. is wel leuk om hier te melden toch kunnen fotografen ook vast laten zien wat ze bijv. graag zouden willen.. en omdat het nog even duurt wel gezellig om topic in leven te houden
Dott
Geplaatst: 29-01-16 16:34
Hahahah valt best mee toch?? ik dacht dat fotograven het leuk vonden als modellen mee dachten :p
Ho ho heb er niks op tegen hoor gooi het in de groep, maar inderdaad nienke het duurt nog zo lang tegen die tijd ben ik (persoonlijk) de meeste voorstellen/ideetjes vergeten daarom vroeg ik of iemand een waslijstje dan had gewoon als grapje.
Plus dat ik met het bovenstaande verzoekje dus rekening moet gaan houden met wie welk dagdeel komt
Ach, het is een verzoekje. Als het niet lukt om welke reden dan ook, dan lukt het niet. Maar als we toch in t zelfde dagdeel zitten zou ik t een leuke mogelijkheid vinden het duurt idd nog zo lang.. ben gewoon aan t brainstormen
Er is veel mogelijk scheelt dat het nog lang duurt dus tijd zat om erover na te denken. Als het kan, waarom niet Sowieso groepsfoto's ik zet mijn camera wel op statief
_l_amanda_l_
Geplaatst: 29-01-16 23:08
Dott schreef:
Ah, die van amber. Ik had ze ook al gezien ja. Dus.. welke fotograaf gaat de boom in?
Moeten we eigenlijk een keertje naar het DFW, daar staat een mooie uitkijktoren (is vast wat met een boswachter te regelen..) Mij wil je nl. niet in een boom zien klimmen
Mwah. Ik ben naar stal (naast t buurserzand) toch al gauw 15/20 min onderweg. En laat ik nou praktisch tegenover het ziekenhuis wonen hoewel, nu t verhuisd is iets minder tegenover haha