1 ding weet ik al wel, je kan van geen elke weersite op aan wat het weer nou word Ik denk dat we Oom piet maar moeten volgen, met zijn weercijfers etc.
Colaaa
Geplaatst: 25-11-15 23:50
'We krijgen te maken met regen en buien, maar hebben ook soms de zon erbij. Het wordt rond 8 graden. De wind wordt matig tot krachtig en aan zee stormachtig uit het westen tot zuidwesten"
Dit hierboven zegt piet ! O das grappig je ziet geen provincies, naja ik neem aan dat iedereen weet dat friesland bovenin ligt, of teminste onder groningen en de Waddeneilanden. ?
Colaaa
Geplaatst: 26-11-15 00:03
I like when the sun is shining, i like when the sun is shining, i like when the sun is SHINING !
Mowgli4
Geplaatst: 26-11-15 00:05
Het weer veranderd echt elke dag. Elke dag als ik weer eens naar het weer kijk, staat er steeds wat anders. Ik denk toch dat we maar moeten afwachten
Jij hebt altijd een beetje een typgebrek toch Kathe
Maare Claudia; als je erachter bent, laat het mij dan ook even weten Ik heb het ooit aan mijn webdesigner gevraagd maar nog niet gelukt tot nu toe.. (de htmlletjes voor mn portfolio doe ik allemaal met de hand, maar ben niet van plan dat met honderden foto's te doen elke week.. )
Nu heb ik gewoon alles handwerk; logo erop, dan privé linkje op mn pp en dan bestellen via mail.
Nieuwe schema, verzamelen om 9.15, er is 1 model minder in de ochtendgroep, maar dat geeft wat lucht, mocht er nog iemand een model weten is die welkom.
Ik ben qua weer haast geneigd om het af te zeggen, maar ik laat het aan de modellen en fotograven over, ik kom nl wel langs maar zonder paard en moet ook weer weg om mijn paarden te doen.