Hihi ik vind dit nog leuker dan ik dacht zo'n meeting als model. Echt leuk om in het vooruitzicht te hebben dat je nog allemaal mooie foto's binnen gaat krijgen M'n kijk op die meetings als fotograaf is nu ook wel iets anders, echt grappig!
En tof ook weer deze Fatima, goed bezig!
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Graag gedaan Simone, en thanks Sparkles! Heb bij die foto vrij veel weggewerkt haha (en voor de eerste keer een halster), ben best blij met de uitkomst. Kan me heel goed voorstellen dat het leuk is om als model mee te doen aan een meeting, helaas heb ik geen paard
Ben trouwens wel benieuwd of de fotografen enig idee hebben wanneer ze alles afhebben ik weet dat summerly er wat langer over ging doen haha!
Ik wil zo graag nabestellen *niet ongeduldig hoor * maar wil ff wachten tot ik ieders foto's heb voor ik ga bestellen, das wel zo eerlijk haha! (Vind ik dan)
Kunnen jullie me trouwens even jullie prijslijsten voor nabestellen sturen via PB zo heb ik een beetje een idee van de prijzen haha!
Ik ben momenteel zo blut als t maar kan, dus ondanks dat ik super nieuwsgierig ben naar alle foto's, zal nabestellen voor mij niet direct mogelijk zijn....
@faatxhorse heb je ook geen verzorgpaardje waarmee je een meeting zou kunnen mee doen?
Voor mij was dit de 2e keer als model bij een meeting, normaal ook fotograaf. Beiden is leuk, als fotograaf vind ik persoonlijk intensiever.
Ik ben ook totaaaaaaaaaal niet ongeduldig, heb wel al best wel wat foto's terug! Pas als ik alles heb ga ik kijken welke foto's ik zou willen nabestellen
Ik zeg toch ook niet dat ik 1.2.3 na wil bestellen, zoals ik al zei vroeg ik het me gewoon af of de fotografen een indicatie hebben van hoelang ze ongeveer nog nodig hebben.. en vroeg gewoon of ik de prijzen alvast mocht hebben.
Ik heb er geen haast mee ben gewoon nieuwsgierig, heb ook niet gezegd dat t snel moet..
Daarbij zeg ik dat ik zowieso wacht totdat ik alles heb omdat dat wel zo eerlijk is???
Ik zeg ook niet dat mensen verplicht zouden moeten bestellen.. ik heb t idee alsof ik iets verkeerds gezegd heb nu..
Terwijl ik gewoon uit interesse even wat vragen stelde..
darkadia
Geplaatst: 25-05-15 18:28
Justine, was geen reactie op jouw post hoor! Meer melding naar de fotograven dat er van mij niet meteen bestellingen zullen komen SOrry als je je aangevallen voelde
Ik denk dat je je veel te aangesproken voelt. Niemand zegt dat de fotografen moeten opschieten of dat jij niet zou wachten op alle foto's. Natuurlijk is niemand verplicht om na te bestellen, je moet doen wat je wil/waar je geld voor hebt. We zijn ook gewoon nieuwsgierig naar alle foto's.
Duality
Geplaatst: 25-05-15 19:05
Dit bedoel ik die toon van t bericht is zoals ik t nu lees nou niet echt vriendelijk het komt op mij een beetje over van stop met vragen de foto's komen vanzelf, ja dat weet ik ook wel maar iedereen staat vrij vragen te stellen of niet soms?
Het was voornamelijk de reactie van darkadia die ik gewoon verkeerd opvatte en die reacties eronder sloten er gewoon op aan. Want zo aangesproken voel ik me niet. Het kwam gewoon anders op me over als bedoelt en dat kan gebeuren zo via internet vandaar m'n uitleg erna
Het bericht kwam gewoon over alsof t leek alsof er iets nabesteld moest worden of whatever. Dus ik leg even uit hoe en wat ze zegt sorry als t zo overkwam nou klaar dan toch?? Hoeft er niet over doorgegaan te worden miscommunicatie kan altijd gebeuren heeft niks met zich aangesproken voelen te maken
Maar nevermind, darkadia maakt niks uit hoor ik las het gewoon verkeerd is mijn fout. Bij deze dus sorry
Ik hou me mond wel weer en lees wel gewoon mee ofzo.
*edit* ohja dit bericht is overigens op geen enkele manier naar of vervelend bedoelt voor t geval t wel zo gelezen wordt. Dat is dus niet waar. Ik leg gewoon even uit hoe t overkwam thats it.
Taifoen
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-15 19:11
Hoezo zou je gelijk in meelees stand gaan? Iedereen is heel erg benieuwd naar de foto's, jij verteld van je nabestellen, en wij doen dat ook. Ik zie het probleem niet en niemand bedoeld het banketstaaf tegen jou. Je kan prima mee praten, toch?
maximexfleur
Geplaatst: 25-05-15 19:19
Mijn berichtje is niet boos bedoeld? Wilde alleen maar even zeggen dat niemand op jou zo reageerde dus dat je je niet schuldig hoeft te voelen of iets, en door mijn berichtje hoef je ook echt niet gelijk niet meer te reageren hoor. Iedereen is benieuwd naar de foto's en de fotografen doen hun best, ze hoeven niet op te schieten oid.
Maar het was na darkadiaa klaar dus snap niet dat jullie er überhaupt op door moeten gaan. Dat geeft het beetje een nare toon tegenover mij snap je? Jullie bedoelen t niet zo maar t komt gewoon niet zo lekker over.
Ik zeg het is mijn fout dat ik haar bericht fout las, zeg sorry. Dan lijkt het me klaar?
Ik snap t namelijk ook heuswel dus het hoeft niet steeds herhaald te worden.
Dus. Vanaf hier graag weer ontopic en ik lees vanaf nu gewoon liever mee op de achtergrond en dat is geheel aan mij om te beslissen..
Dus sorry als iemand offended is of whatever niet zo bedoeld.
Ontvang graag nog steeds via PB prijsindicatie en doe de rest van de antwoorden ook maar zo dan ben ik er zeker van dat ik t lees hahha.
hamsterfan
Geplaatst: 25-05-15 19:38
Wat een toffe springfoto's van Aquesto over het draad, wist niet dat hij echt zo hoog ging
Ik denk dat het punt nu wel gemaakt is dames Justine vatte het wat negatief op (wat ik wel kan begrijpen ondanks dat het niet zo bedoeld was, alles op internet komt sowieso wat sneller negatief over natuurlijk) en heeft sorry gezegd dus denk dat er op door gaan niet meer nodig is (of anders in pb)
Ik wil vanavond Dylan af hebben Even kijken hoe ver ik kom haha
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.