Ik heb al eerder een fotomeeting gedaan op de geplande locatie wn toen hebben we ook los gooi foto's gedaan. Ik ga morgen de hele planning uitwerken en die zal voor 8 uur s'avond online staan.
ik zal ook nog een mail rond sturen. er hebben nog wat mensen af gezegd en ik moet nog mail terug krijgen van een paar modellen maar de lijst is nu als volgt.
datum: 9 augustus.
Op 10 uur verzamelen de fotografen en de ochtend groep tegen over juffrouw tok. We doen rondes van 20 minuten. Na 4 rondes doen we los gooi foto's met de ochtend groep voor de mensen die dat willen en dan nog rij foto's, Dan doen we een pauze voor de fotografen tot 1 uur. Daar na komt de middag groep verzamelen rond 1 uur. We kunnen dan met de groep gelijk los gooi foto's doen of eerst Weer rondes 20 minuten, we kunnen ff kijken wat het beste idee is. en daarna rij foto's.
er komen dus wel losgooi en rij foto's, als Cynn nog mee gaat. zij zou paaltjes mee nemen. verdeling is nu zo:
Ochtend groep is carmax / carma / sara / welsh nwr
7. xlaus_ / laura / tina / Tinker x (kwpnxtrekpaard) 8. naskapower / nienke / lizette / haflinger 9. desireeee_x
fotografen:
groepje 1 piekosjj & karlii & biebz
groepje 2 Marcato / Suus & naoom_ & kimmetje
groepje 3 horsesm & bellatrix & cynn
groepje 4 elle108030 & JorisDy & Dyanne
reserve fotograven: ikke
als er nog wat onduidelijk is zeg dat dan aub. ik ben wegens persoonlijke redenen wat druk in het hoofd op dit moment, dus ik kan wat vergeten zijn.
Laatst bijgewerkt door elle108030 op 31-07-15 20:16, in het totaal 3 keer bewerkt
Nessie
Geplaatst: 31-07-15 20:07
Ik weet niet hoe het nu ingedeeld zit maar mag ik alsjeblieft in de andere groep dan de aanspanning? (Niks persoonlijks haha, maar Goldy is vroeger voor de kar gedumpt in plaats van beleerd en er nogal bang voor) Zoals het nu is met rijfoto's en portret zijn we van de partij
Aah heb net een kei leuk touwhalster besteld maar die komt niet op tijd voor de meeting. Dan maar met z'n normale hoofdstel Of heeft iemand nog een net (touw) halster liggen in maat pony die Boefje even om mag tijdens de meeting?
Yep, is maatje pony. Mijn knappe jongen is 1.45 met een smal hoofdje, en past net dicht, dus voor kleinere pony's moet 'ie zeker passen. Help me later deze week nog even herinneren dat ik 'm mee neem van stal!