Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Unleash schreef:Wat naar van chico!
Hier ook bezig geweest met de fotos vandaag. Heerlijk op vers gekalibreerd schermpje
) Dus sorry als ik iemand voor het hoofd stoot daarmee.
Hoef er maar 2 als kado, en verder wil ik zelf zowieso bij iedere fotograaf even wat nabestellen, vind ik altijd wel zo netjes als bedankje
Jullie krijgen ergens het weekend of begin volgende week pas de foto's omdat ik dus eerst iedereen van een linkje ga voorzien

ben ik nog niet verder toegekomen aan de foto's. Morgen weer verder!! XxJustinexX schreef:Unleash schreef:Wat naar van chico!
Hier ook bezig geweest met de fotos vandaag. Heerlijk op vers gekalibreerd schermpje
Ik ben onwijs benieuwd.
Ik ga ergens halverwege volgende week kijken wat ik wil bestelen, ik wil het namelijk allemaal een beetje optijd voor sinterklaas hebben (vieren het het laatste weekend van november, en er zijn nog wel eens langere levertijden door sinterklaasdrukte) Dus sorry als ik iemand voor het hoofd stoot daarmee.
Het betekend niet dat als je dus later bent dat ik niks meer na ge bestellenHoef er maar 2 als kado, en verder wil ik zelf zowieso bij iedere fotograaf even wat nabestellen, vind ik altijd wel zo netjes als bedankje
. Ik heb alleen nog geen mail ontvangen.
Het is ook een speciaal paard, hij weet elke keer mensen in te pakken! Hij eet helaas erg slecht en is sinds de shoot sterk vermagerd. Dinsdag gaat hij naar Utrecht voor uitgebreid onderzoek. Ik dacht eerst dat het met zijn ziekte te maken had, maar de DA dacht meer aan de maag/darmen. Ik hoop dat er een diagnose uitkomt en dat hij in elk geval nog kan genieten van zijn oude dag aankomende zomer.. Hij heeft altijd voor iedereen gewerkt.. Als iemand het verdiend is hij het wel!