Hey peeps! Ik was even offline, deze week begonnen met mijn nieuwe baan dus ben echt kapot haha. Helaas ook minder leuk nieuws, maar ach dat zal ik jullie besparen.
En ik was uiteraard naar Frankrijk geweest. Dus druk, druk, druk...
Hier gaat t ook lekker door, ik vind dat t voorjaar nog veel te lang duurt....blegh....ik wil dat de AC Unity eens uitkomt, wannewe komt ie ook alweer?
11 november komt Rogue uit, Unity komt pas 13 november uit twee weken uitgesteld(ben ik superblij mee to be honest, dat is dichter bij kerst en dus mijn ps4 )
Hij is inderdaad wel tof ja. Van mij uit volgen er ook nog foto's, maar momenteel ben ik ook ontzettend druk met van alles en nog wat, dus loopt het wat minder vlot dan gepland. De bedoeling is nu wel absoluut deze week de mini-versie af te krijgen, en dan zaterdag naar de lapjesmarkt voor stof. DUS als het goed is, dan volgen er binnenkort daadwerkelijk foto's .
Ik moet ook nog zoveel doen! moet nog een kostuum gaanmaken.. Heb gelukkig morgen sollicitatie gesprek bij de ah hier in het dorp voor 40 uur in de week, dus dan heb ik mooi weer werk en flink wat zorgen minder.
Ik hoop van harte voor je dat het lukt! Ken die zorgen maar al te goed. Ik heb dan wel weer de tijd nu om het te maken, zeker als ik het voor FirstLook af wil hebben (wat toch echt absoluut wel de bedoeling is).