Fotomeeting Diepmeerven Heeze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kyra1995

Re: Fotomeeting Diepmeerven Heeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:35

Ik ben het met je eens Ilse. Ik heb vanalles geregeld ook met mensen die met mij mee gaan en vind het vervelend als ik die op het laatste moment nog moet afbellen omdat het niet door gaat. Zij houdt speciaal voor mij haar dag vrij.

Ik wil daarnaast even mededelen dat ik mijn best gedaan heb met het knippen van de manen van mijn fjord maar ik kan het echt niet hahahaha.
Normaal doet mijn mama het áltijd, maar door privéomstandigheden kon zij een paar weken niet naar ons paardje. Er zit een kleine hap aan de rechter kant en het loopt niet helemaal gelijk xD

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:38

Dat kan echt niet kyra }:) hahaha geen probleem, als het te veel opvalt dan kunnen we hem altijd nog digitaal bij fatsoeneren :Y)

kyra1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:41

Ik weet het ik weet het, sorry! :')

Ik zet hem wel zo neer dat je het niet ziet hahahaha

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 18:43

First_Unique schreef:
jammer al die afmeldingen... :( ik kan me best voorstellen dat je soms onverhoopt niet aanwezig kunt zijn.. maar als ik mezelf aanmeld dan weet ik iig zeker dat ik die dag tijd heb, dat het in de agenda staat en dat ik vervoer heb.. En ik weet ook dat als ik mij aanmeld met mijn eigen gezondheidsproblemen, (al anderhalf jaar aan het kl*te met mijn burn-out) dat ik dan gewoon al weet dat het me gaat lukken.. ookal is mijn "probleem" ook zo veranderlijk als het weer... ik kan nog enigzins wel gewoon inplannen ofdat het gaat ja of nee..

Vind het erg jammer dat er op het laatste moment zo afgemeld wordt altijd.. alsjeblieft denk de volgende keer even 3x na of je alles in orde hebt voor je je aanmeld.. zou wel zo prettig zijn voor de mensen die wel zich vasthouden aan afspraken van een meeting..

wil het eigenlijk niet aanvallend over laten komen maar vind dat ik er toch weer even van moet zeggen.. sorry als ik als een zever overkom :P

Ik sluit me hier ook bij aan Ilse, vind het echt niet netjes voor de de fotografen, de modellen en vooral voor degene die het organiseert.

Ik hoop dat het gaat lukken Jikkee en Liesjeex.

Vanavond Sjaak wassen :brr: Hopen dat ie zich een beeeeetje schoonhoudt morgenochtend, maar leg voor de zekerheid maar een dekentje op. 't Is koud genoeg in ieder geval :+

MadeeFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 19:08

Ik sluit me ook aan bij Ilse, het is nogal poedersuiker om 1 dag van te voren nog iemand ander te regelen, hoop dat je alsnog kan komen Jikke! :)

Ilse, heb je al iets gehoord van de fotograaf die evt ook zou kunnen komen? :D

Wij (Lis en ik) hebben vandaag onze paardjes gewassen en bij geknipt, dus die blinken morgen :D haha

Het weer ziet er goed uit, maar je weet maar nooit, neem een regenjas/paraplu voor de zekerheid mee!

Ik ga nu alles nog even up-to-date maken :D
Ik heb er zin in dames!! :D

kyra1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 19:10

Ik heb er ook onwijs zin in! Ben benieuwd hoe hij het doet!

MadeeFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 19:16

Waar staat Cali?
Gister reden Lis en ik naar het diepmeerven en we zagen een fjordje staan en hij leek heeeel erg op Cali :D

kyra1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 19:21

hebben jullie De Boswachter gezien, dat restaurant? schuin tegenover is een stal. Die zie je bijna niet omdat aan de voorkant een heg staat. Alleen bij de opening kan je even naar binnen kijken. :)

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 19:37

Hoe ziet het schema er nu dan uit met de afmeldingen?

MadeeFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 19:40

zo:
Afbeelding

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 19:41

Ik snap het schema niet :o. En hoelaat verzamelen we ookalweer, en waar?

MadeeFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 19:43

Het bijrijdertje van Noa (shetlander van lis) wil heel graag ook mee komen, is er een mogelijkheid om tussendoor nog wat foto's van haar te maken?

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 19:45

Ik heb als de meeting is afgelopen geen terugvervoer, nu wil ik met de trein naar huis maar ik heb geen flauw idee hoe ik op t station in heeze kom. Iemand die er toevallig heen gaat?

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 19:47

ik kan wel komen maar heb dus geen terug vervoer...
kom er iemand langs eindhoven ?

MadeeFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 19:48

Modellen
1. Madee, MadeeFleur, Wesla, Fjord met lange manen, donkerblauwe scapa set, racemonster, gaat graag het water in, happy in de paddock
2. Lis, Noaloverr, Sam, fjord
3. Nikki, paardensnuit, Hailey, 2 jaar
4. Lisanne, Xjesliess, Kiona, stippelpaard en touwhoofdstel
5. Eline, Lientjuhh22, Alonie II (Lola), geen bijzonderheden (heb haar nog niet zo lang)
6. Kyra, kyra1995, Cali, Hij is heel knap? haha, hij kan geen vrijheidsdressuur maar is wel altijd gedesinteresseerd in vanalles wat hem een mooi koppie geeft.
7. Plonie, My_Little_P met palomino quarter Sjaak
8. Claire, xclaireschr, Silvano

Fotografen
1. Laura S, Laura_Stella,http://i59.tinypic.com/359n2bs.jpg & http://i60.tinypic.com/33y04sz.jpg
2. Marlies, XxLiEsJuHhxX, http://www.facebook.com/mkashots / http://mkashots.weebly.com
3. Ilse- First_Unique - http://www.uniqueshots.tk
4. Jikke - Jikkeee - http://www.jikkehuesken.com & http://www.facebook.com/JikkeHueskenFotografie
5. Melanie - https://nl-nl.facebook.com/melsimageproducts
6. Britt Eichhorn - Eichhorn fotografie - http://www.eichhorn-foto.weebly.com
7. Mandy - BOKTMANDY - ...

Na afloop Dient elke fotograaf 5 tot 10 foto's met logo te sturen naar elke model

Tijdschema/ datum
Woensdag 13 augustus van 9.30 tot 15.40 (hou er rekening mee dat het altijd kan uitlopen!)
Afbeelding

Als je helemaal doorrijdt tot het einde van de Heezerenbosch, kom je op een splitsing, waar je rechts aanhoudt. Hier kunnen een stuk of 4-5 trailers tegelijkertijd parkeren, let wel, je moet wel echt een beetje achteruit kunnen met trailer

http://fotomeeting-diepmeerven.weebly.com/

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 20:22

Madeefleur ja hij wilde erg graag mee maar zat nog in blanes (kyra, ik had jordi gevraagt hihi) dus hij kon helaas niet :p

Laura je kan met mij mee terug als je wilt. Ik zet namelijk melanie en hopelijk ook jikke op het station af dus dan kunnen we je er wel tussen frotten in de auto :p zo mega groot ben je nu ook weer niet dus zou moeten passen hihi :p

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 20:24

Ah dat zou heel fijn zijn :D haha dat frotten lukt wel denk ik :p

MadeeFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 20:26

oliebol, mijn zwarte hoofdstel die ik om wilde doen is net kapot gegaan |(
Heeft er iemand misschien een zwart hoofdstel bbeschikbaar voor mij om morgen mee te rijden ??

I hope sooooooo

kyra1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 20:38

Ben jij ochtend of middag?
En welke maat heb je? Misschien kan je die van mij even om als ik klaar ben met rijden of voor dat ik ga rijden?

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 21:26

Heel veel plezier morgen iedereen :) Ik hoop voor jullie dat het droog blijft daar en niet net zoals vandaag hier want dan heel veel strekte allemaal :') Hellaas kon ik niet komen baal er nog steeds van :(

MadeeFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 21:31

kyra1995 schreef:
Ben jij ochtend of middag?
En welke maat heb je? Misschien kan je die van mij even om als ik klaar ben met rijden of voor dat ik ga rijden?

Ik zit in de ochtend groep , Wesla heeft cob, zou heeel fijn zijn :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 21:43

Nja goed, ik snap je punt hoor Ilse! Dat voorop. Ik ken de frustratie heel goed als organisator en als deelnemer ook. Heb zelfs letterlijk een keer zonder organisator gestaan ;). Maargoed, doet er verder niet toe. Je hebt gelijk hoor, absoluut en dit is absoluut niet mijn stijl.
Ik ga dus gewoon wel mee! Maar ik weet niet in hoeverre ik de gehele dag vol houd. Ik blijf gewoon aanwezig, maar ik zit gewoon met knieën en vooral heupen die niet meewerken. Dit kan morgen ook weer als sneeuw voor de zon verdwenen zijn dus we zullen het zien...
Je rijd denk ik langs de kerk in Heeze? Ik wil namelijk anders nog langs mijn zus na de meeting, die woont in het centrum. Anders kan je me daar af zetten, dan is het al minder proppen geblazen in je autotje :=. Morgen om 09;15 op station toch?

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 21:55

omdat ik geen vervoer meer heb, kan ik helaas niet mee .. maar ik was ook maar assistente dus jullie hebben mij niet echt nodig denk ik :p
veel plezier iedereen morgen !

Britt_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:27

Ik heb er zin in,,, ben echt benieuwd naar de modellen:D

Lientjuhh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:38

Ik heb er ook heel veel zin in :) hopelijk houdt Lola zich een beetje schoon vanavond ;)
Mijn moeder gaat mee, en zou bij brave paardjes wel kunnen assisteren ze is niet een al te grote held met vreemde paarden ;)