Wat ik begrijp is het dus wat lastig parkeren op alle locaties? Is het dan nog handig om vooraf te bepalen wie er rijdt en wie mee kan in die auto's? Ivm de evt grooms/ouders die ook mee willen/gaan?
Ik zelf kom met de auto, maar heb 2 kinderzitjes achterin. Mocht ik nodig zijn met rijden, dan hoor ik dat graag vooraf zodat ik ze thuis kan laten bijv.
Edit: wat betreft de modellen. Ik persoonlijk vindt bijv een barok tuig en outfit erg leuk. Of geheel westernstijl. Of sprookjesjurk etc. Maar dit kan natuurlijk ook 'gewoon' netjes zijn, dus sjabrak en kleding van de ruiter in overeenstemming met elkaar.
Belangrijkste vind ik dat er over nagedacht is en er een beetje werk van wordt gemaakt. Maar ik schat zo in dat iedereen dat wel doet.
Anoniem
Geplaatst: 23-09-14 10:18
Als de trailer dus afgekoppeld kan worden kan mijn vader wel rijden? Wij hebben een "grote" auto, iig een hoge, wat wel makkelijk is in het 'bos' In Barokke kom ik niet, met mijn KWPN'er IK twijfel nog een beetje haha, hangt dus vooral af van wanneer ik bij de kapper terrecht kan Voor de shoot lijkt me wel erg tof! Dan hou ik mn kleding rustig en het dekje in dezelfde kleur als mn haar
De auto's hoeven het bos echt niet in. Het is een landgoed in de Betuwe, het is niet echt bosrijk gebied, hoewel er wel wat broekbossen zijn. De auto's blijven gewoon op de weg.
Ik wil in eerste instantie echt de fotografen met auto's, liever niet te veel "aanhang" in auto's. (in totaal 3 auto's, dat moet kunnen met 10 personen) Liever geen extra auto's op de "kleine" locaties. Op de gastenparkeerplek van het klooster kunnen er wel 60 staan, dat maakt niets uit. Maar Notenlaan, Appeldijk en recht voor het huis is gewoon niet handig als er nog tig extra auto's zijn. Daar zijn ook geen officiële parkeerplaatsen.
"Aanhang" kan dus wel prima parkeren bij het klooster. (Het heet het klooster, maar is in feite een groot landhuisachtig gebouw) Vanaf die plek zijn in ieder geval de witte brug, de uiterwaarden, de boomstammen, het bootje, een laantje en wat van de gebouwen bereikbaar.
Ah okee! Mn vader red zich wel, ik zal meer met dat cap-ding
Femke_Tweety
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-14 11:09
Kaartjes.
De route klopt zo, de plekken zijn uit mijn hoofd ingetekend en kunnen dus een klein stukje afwijken. Dit is de route zoals ik hem zou willen rijden. Als er nog een ruiterpad onbegaanbaar blijkt, of iets dergelijks, dan wijzigt dat uiteraard weer. Maar voorlopig is dit de planning.
Voor de mensen die via de A2 aanrijden: ik heb die expres niet afgesneden van de routekaartjes, dan heb je een indruk van waar het is. Het heet Beesd, maar is dus niet in het plekje zelf. Wel afrit Beesd.
Kaart
Satelliet
Kaart overzicht met plaatsen. Appeldijk/water en Notenlaan is dus geen echte P bij.
Detail van de plekken bij het klooster, inclusief de "grote" P
Gebouwen heb ik even op 1 plek neergezet, dat zijn er uiteraard meerdere
Voor de mensen die graag willen kunnen inzoomen op kaartjes:
Als je Endomondo hebt kun je mij als vriend toevoegen. Bij 4 oktober staan 4 "workouts" De workout met als titel "ritvoorstel fotomeeting" geeft dit kaartje.
Anoniem
Geplaatst: 23-09-14 11:31
Top! Ik gooi hier er nog maar even in wat de fotografen met de manen van mijn paard willen? Ze zij niet spectaculair lang, maar ook niet in sportcoupe.. Gevlochten of los, wat zien jullie het liefst? Ze lijkt zo klein op deze foto, haha
Wat heb je voor de rest aan? Ga je casual, los. Ga je 'netjes' dan in de knot
Anoniem
Geplaatst: 23-09-14 11:55
is mijn haar nog blond dan kom ik waarschijnlijk in lange rode rok en bijpassend dekje, dan denk ik dat knotjes wat chiquer staat? Is mijn haar al paars dan komen wij iets "stoerder", denk dat dan los mooier is? Haha ben daar niet zo goed in Ik ben zoo trots op haar "lange" manen, maar iedereen vind t lelijk En omdat de meeste fotografen knotjes mooier vinden dacht ik ik vraag t even
vencedor
Geplaatst: 23-09-14 12:03
Mijn paard is in onderschrift te vinden, set ook. Voorkeuren hoor ik graag . Voor duidelijkere foto kan gezorgd worden.
Tezzy
Geplaatst: 23-09-14 12:04
Ik denk dat je dat wel goed hebt ingeschat Persoonlijk hou ik meer van los, maar de rest van de fotografen hebben ook een mening
Ik vind los zelf ook veeel mooier! Ben ook niet zo van de dressuur, zal het wel mee te maken hebben Maar idd, als ze meeste fotografen knotjes mooier vinden zal ik dr netjes vlechten, of misschien wel een strakke hengstenvlecht? Ben alleen bang dat ze daar nog net te kort voor zijn haha
Een witte broek wordt snel heel flets in combinatie met een donker(der) paard. Denk maar aan een wit shirt in de zon, dan kijk je ook moeilijk. Alleen kunnen wij onze ogen samen knijpen, maar de camera niet
chanelle14
Geplaatst: 23-09-14 12:15
Witte spullen is in mijn ogen niet heel handig met de foto's, maar dat hangt ook een beetje af van het weer. Verder kom ik ook met de auto, en waarschijnlijk alleen, dus dan kan ik nog 4 fotografen meenemen. Is wel een beetje krap in m'n Kaatje.
5 in een Ka? In mijn Ka mag het officieel niet eens
LOVESUSHI
Geplaatst: 23-09-14 12:21
Liever geen wit. Met manen afhankelijk van hoe ze zijn. Dik dan liever los, dunnig dan liever geknot! Wel liever knotten met naald en draad dan met elastiekjes.
Verder, ik word gebracht, maar mijn moeder gaat weer naar huis, dus als ik bij iemand in de auto zou mogen .
chanelle14
Geplaatst: 23-09-14 12:22
Oow wacht nee, ik kan er 3 meenemen.
Marcato
Geplaatst: 23-09-14 12:25
Witte broek idd liever niet ivm eerder genoemde redenen.
Ik vind losse manen ook mooi, mits ze wat vol zijn en geen happen eruit hebben. Maar als iemand met een chique paard (en outfit) komt vind ik knotten wel erg mooi.
Ik heb dus in principe ook plek voor 3 man in de auto. Alleen moet ik even weten of dat gewenst is, dan moet ik de kinderzitjes erui halen bij de oppas.
vencedor
Geplaatst: 23-09-14 13:03
Mijne heeft flinke staart en bos haar dus laat het dan los . Oufit zat ik te denken aan spijkerbroek en zwart (wedstrijd) jasje met witte randjes?