Moet deze toch heel even met jullie delen, vind DK erg stoer staan zo Die blik, zijn lichaamshouding en de manier waarop hij staat. Stoere hond zo
FroukeW schreef:Hahaha ik wil ALLES ZIEN HIHIHahah heb ik ook al last van Komen echt hele mooie foto's voorbij
Ik heb van de meeste honden aardig wat foto's behalve van de stafford niet zoveel omdat ik die niet gehad heb apart bij de portretfoto's.
Jaaa vind ik ook. Nee klopt omdat je wat later was ik was laat maar zeggen 'over'En jij was er nog niet dus vandaar
saskiakefie schreef:[ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ]Wauw die van vigo
KletsKoekje schreef:Mooi hoor!Ik check elk kwartier dit topic via mobiel haha echt erg! HAHAHA, ik begrijp je helemaal
Ben ook wel benieuwd naar de water foto's van Yet Maar snap wel dat jullie lekker wat anders aan het doen zijn vandaag hoor fotografen hihi.
KletsKoekje schreef:Maar snap wel dat jullie lekker wat anders aan het doen zijn vandaag hoor fotografen hihi.Ik ben "lekker" 2 boekverslagen in elkaar aan het zetten Ik hoop vanavond nog een paar fotos te kunnen doen.
Ik hoef niks te doen voor school Woensdag krijg ik de uitslag voor m'n examens...Zit nu even buiten, zo eten en dan ga ik weer verder
Ik zit nu te leren voor mijn tentamen voor morgen en moet nog een verslag in elkaar zetten. Uitstel gaat nu niet meer